سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - طرح آیسان خشتی رنگ نقره ای تراکم 2550

34 بازدید8 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

امروزه فرش های گل برجسته یکی از فرش های مدرن و جدید محسوب می شود که خریداران مخصوصاً نوعروسان و جوانان در انتخاب آن درنگ نمی کنند. فرش ۷۰۰ شانه ارکیده فیلی تیره یکی از فرش های گل برجسته است که با طرح افشان در ۱۰ رنگ زیبا بافته می شود.
این طرح از فرش های طلاکوب هم محسوب می شود که با استفاده از رنگ طلایی کنده‌ کاری های زیبایی را در فرش ایجاد نموده است. در حاشیه های فرش با دیگر بافته ها تفاوتی مشاهده می شود. اگر به آن دقت نمایید متوجه سایه روشن هایی در فرش می شوید که توسط طراح ایجاد شده است. ترکیب چند رنگ در حاشیه فرش گویای فرش کهنه نماست که با افکت های مخصوص طراحی شده است.
رنگ طلایی در زمینه تیره فرش چنان خودنمایی می کند که باعث نورانی شدن فضا می شود. فرش افشان ارکیده یکی از فرش های بدون ترنج است که با شاخه های پیچان و اسلیمی در سراسر فرش ایجاد آرامش می کند. الیاف طلایی رنگ در زمینه فرش بسیار استفاده شده است و از رنگ تیره فیلی کاسته است.
اگر اوقات فراغت خود را در اتاق نشیمن و سالن پذیرایی می گذرانید بهتر است از فرش های ضخیم و لطیف ارکیده استفاده نمایید. فرش های ۷۰۰ شانه با الیاف مرغوب دارای کیفیت بالایی هستند که قیمت مناسب نسبت به فرش دستباف دارد. فرش های دستباف ظرافت و کیفیت بالایی دارند اما امروزه بافته های ماشینی مشابه آنها بافته می شود.
در صورت سفارش خریداران می توانند این فرش زیبا را در ابعاد پادری و قالیچه خریداری نمایند. فروشگاه های بسیاری محصولات ماشینی را در ابعاد مختلف و در قیمت های متنوع به فروش می رساند. اما فروشگاه های معتبر که فرش های خود را با قیمت کارخانه به فروش برسانند بسیار اندکند.
مجموعه فرشیما یکی از این فروشگاه های اندک است که محصولات خود را با قیمت کارخانه به فروش می رساند. فرش ۷۰۰ شانه، ۱۲۰۰ شانه و ۱۵۰۰ شانه از محصولات متنوع فرشیماست که با قیمت های مناسب و کیفیت های عالی عرضه می شود. اگر در انتخاب طرح و رنگ فرش نیاز به راهنمایی دارید بهتر است با کارشناسان فروش ما در تماس باشید. فرشیما تمامی محصولات خود را با ارسال رایگان درب منزل به دست خریداران می رساند.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-700-reeds-aysan-design-silver-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش