سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 1200 شانه - طرح ماهور رنگ طوسی تراکم 3600

37 بازدید5 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

یکی از مهم ترین فاکتور های خرید برای مشتریان محترم قیمت فرش 1200 شانه تراکم 3600 گل برجسته می باشد، از این رو باید بگوییم که مجموعه فرشیما با حذف تمامی واسطه ها و دلالان توانسته مناسب ترین قیمت را به مشتریان محترم ارائه دهد و امکان خرید را برای تمامی اقشار جامعه فراهم کند.
این فرش 1200شانه جدید را که در تصویر مشاهده می کنید یک فرش با ویژگی هایی خاص است؛ چرا که این بافته ۱۲۰۰ شانه طوسی رنگ با گل های طلایی ترکیب زیبایی از رنگ ها و الگوهای مختلف را دارد که در محیط خانه یا در هر فضای دیگر استفاده شود جلوه و زیبایی خاصی به آن می بخشد. این فرش ماهور طوسی است که در زمینه های مختلف نیز بافته می شود و با تراکم ۳۶۰۰ در پالت ۹ رنگ در دکوراسیون خودنمایی می کند.
طرح فرش افشان است و مملو از گل های ریز و درشت رز فرنگ است که توسط شاخه‌ های اسپیرال به یکدیگر متصل شده است. طرح این فرش ماشینی طلاکوب یک گردشه است؛ اما در زمینه فرش گل های بسیار ریز به صورت گلبرگ مشاهده می شود که طرح فرش را شلوغ تر کرده است. در مرکز فرش یک ترنج طلایی رنگ قرار گرفته که نسبتاً متوسط می باشد و دکوراسیون را زیبا و جذاب می کند.
مجموعه فرشیما تمامی تلاش خود را کرده است تا بتواند بهترین تجربه از خرید فرش اکریلیک را برای مشتریان محترم رقم زند و بهترین و هیجان انگیز ترین فرش را خریداری کنند.
این فرش طرح افشان جدید کاشان دارای زمینه شلوغ است؛ پیشنهاد می شود از جزئیات ضروری و یا لوازم تزیینی کوچک در محیط جلوگیری شود تا طرح فرش به خوبی دیده شود. فرش ماهور یکی از نمونه فرش هایی است که طرفداران زیادی دارد و با رنگ خنثی طوسی دکوراسیون را شیک می کند. فرش طوسی با گل های طلایی یکی از بافته های جذابی است که با الگوهای زیبا تأثیر منحصر به فردی را در محیط خواهد داشت.
فرش گل برجسته کاشان طرح ماهور با کیفیت بالا دکوراسیون شما را لوکس و شیک می کند و حداقل عمر ۲۰ ساله در دکوراسیون خواهد داشت. رنگ طوسی آرام است و گل های طلایی حس دلپذیری را در محیط ایجاد کرده و باعث روشن تر شدن فضا می شود.
https://carpetfarshima.com/carpet-1200-reeds/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش