سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - طرح آیناز طلاکوب رنگ سرمه ای تراکم 2550

169 بازدید9 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

آیا تاکنون توجه داشته اید انتخاب رنگ فرش از نظر روانشناسی در فضاها کاربرد مختلفی دارد؟ تولیدکنندگان با توجه به این تأثیرات طرح های گوناگونی را در محصولات ۷۰۰ شانه در زمینه های مختلف طراحی نموده اند تا خریداران بتوانند با توجه به نیاز و سلیقه خود و فضای کاربردی رنگ فرش را انتخاب کنند. اینبار فرش آیناز در زمینه های مختلف کرم، نقره ای و سرمه ای بافته شده و از محصولات پرطرفدار ۷۰۰ شانه فرش با تراکم ۲۵۵۰ می باشد.
فرش آیناز سرمه ای ۷۰۰ شانه به عنوان یک رنگ قدرتمند و جذاب شناخته شده و از طرفداران بسیاری برخوردار می باشد. این فرش با توجه به نیازهای هر فرد و محیط تأثیرات بسیاری را در کنار رنگ های روشن و شاد خواهد داشت و چالش های بسیاری را در زندگی ایجاد می کند.
استفاده از رنگ سرمه ای در کنار رنگ های شاد بی حسی و بی حالی را از فضا دور کرده و یک حالت رسمی به واحد می بخشد. فرش های آیناز در ابعاد مختلف شش متری، نه متری و دوازده بافته شده و جزو قالی های پرطرفدار بشمار می آید. این فرش دارای ضخامت بسیار مناسب حدود ۹ الی ۱۰ میلی متر است و لطافت مطلوب آن از دیگر ویژگی های بارز این فرش است.
اگر به دنبال بافته قیمت مناسب و با کیفیت اصیل هستید فرش آیناز کف ساده به شما پیشنهاد می شود. این فرش جلوه و جذابیت بی نظیری در دکوراسیون منزل شما ایجاد کرده و برای بهتر دیده شدن طرح فرش از رنگ های روشن و شاد استفاده نمایید.
فرش آیناز از الیاف آکریلیک هیت ست بافته شده و دارای مقاومت و مرغوبیت بالایی می باشد. دوام و ماندگاری این فرش نیز زبانزد خاص و عام است؛ به همین خاطر افراد از این فرش استقبال بسیاری نموده اند. اگر به دنبال فرش با کیفیت و قیمت مناسب هستید بهترین گزینه برای شما خرید فرش به قیمت کارخانه با طرح افشان است.
فرشیما فرش های باکیفیت و زیبا را با تخفیفات عالی ارائه می دهد و در محصولات از بهترین مواد اولیه استفاده می شود. فرش های این مجموعه با طول عمر بالا و ظاهری خیره کننده زیبایی دکوراسیون شما را می افزاید. این مجموعه ارائه دهنده خدمات پس از فروش حرفه ای متفاوت است تا مصرف کننده با رضایت کامل بافته زیبا را خریداری کنند.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-700-reeds-aynaz-design-navy-blue-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش