سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه ارزان قیمت - طرح رز رنگ فیلی

85 بازدید1 سال پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

اگر بخواهیم یکی از نمونه‌های فرش 700 شانه ارزان قیمت که جز پرفروش ترین و خاص ترین طرح های این دسته می باشند را ذکر کنیم می توان به فرش طرح رز رنگ فیلی اشاره کرد. این فرش زیبا در تراکم 2100 با نخ ورژن توسط دستگاه‌های مدرن و به ‌روز بافته می‌شود و در ابعاد پرکاربرد شش متری، نه متری و دوازده متری قابل خرید است و مشتریان عزیز می توانند ثبت سفارش کنند.
فرش ارزان ‌قیمت رز فیلی همانطور که از نام آن مشخص است دارای قیمت مناسب و پایین است که تمامی اقشار جامعه با سلایق مختلف می‌توانند آن را در طرح‌های زیبا و زمینه‌های گوناگون خریداری نمایند و بهترین دکوراسیون را برای خود تعبیه نماید.
طراح حاذق با هنرنمایی تزاعی و حس بصری زیبای خود فرش رز فیلی را در طرح افشان با حاشیه‌های هماهنگ طراحی کرده، به گونه ای که با زمینه رنگ کرم، ترکیبی جذاب از رنگ‌ها را پدید آورده ‌است. رنگ کرم به‌ هیچ‌ عنوان قدیمی نمی‌شود و در طراحی‌های مدرن همیشه حس خوبی را به افراد تزریق می‌نمایند.
اگر به‌ دنبال افکار و ایده‌های جدید هستید می‌توانید از این فرش فیلی در کنار استایل رنگ کرم بهره ببرید تا امنیت و اعتماد را در محیط پخش کنید.
با خرید فرش رز فیلی 700 شانه، کسالت و بی روح بودن را از فضای منزل و اداره خود دور می‌نمایید و احساس هیجان و نشاط را به مخاطب القا می‌دارید. رنگ فیلی فرش رنگی خنثی و به ‌اصطلاح فراگیر است؛ پس با خیال آسوده می‌توانید با ترکیب رنگ‌های روشن و تیره یک دکوراسیون ناب در منزل داشته باشید.
پیشنهاد می‌شود در رنگ‌های داخل زمینه فرش در چیدمان و وسایل تزیین اتاق پذیرایی بیشتر استفاده شود تا فضای مورد نظر وسیع‌تر نشان داده شود. به ‌طور مثال پرده های زرد رنگ یا طلایی و کرم در کنار طرح افشان فرش باعث گستردگی محیط می‌شود. رنگ کرم موجود در زمینه فرش مناسب اتاق‌ خواب و اتاق کودک است تا فضا را امن نشان دهد و از سردی فضا بکاهد.
فرش رز فیلی 700 شانه ارزان قیمت، قابلیت شستشوی متعدد را دارد و از براقیت گل‌های فرش کاسته نمی‌شود. گل‌های رنگارنگ با وجود نخ باکیفیت اما قیمت ارزان ورژن، طرحی سه ‌بعدی را به تصویر می‌کشاند و دارای شفافیت زیادی است.
افرادی که بودجه کمی را می خواهند برای خرید فرش هزینه کنند، می‌تواند فرش ارزان‌ قیمت ورژن را خریداری کنند و از تماشای طرح‌های دلبرانه‌ی آن لذت وافی را ببرد. فرش رز فیلی مناسب مکان های بزرگ و عمومی است که نیازمند تعداد بالایی از فرش هستند و در رفت و آمد های بسیار از زیبایی آن را کاهش ایجاد نمی شود.
خرید فرش ماشینی ارزان قیمت 700 شانه رز فیلی در فروشگاه فرشیما و با راهنمایی های لازم توسط کارشناسان فروش به آسانی مقدور می باشد و شما با اطمینان می توانید فرشی با کیفیت دریافت نمایید و دکوراسیونی شیک و زیبا در منزل و اداره ی خود داشته باشید.
https://carpetfarshima.com/cheap-carpet-700-reeds/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش