سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - کد 3510 گل برجسته رنگ آبی کاربنی تراکم 2550

36 بازدید8 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

امروزه فرش های ۷۰۰ شانه در طرح ها و رنگ بندی های متنوع بافته می شود که در میان خریداران طرف داران زیادی دارد. یکی از فرش های محبوب و زیبا فرش ۷۰۰ شانه کد ۳۵۱۰ رنگ آبی کاربنی است که به صورت گل برجسته بافته می شود. این فرش با کیفیت با بهترین تراکم یعنی ۲۵۵۰ در پالت ۱۰ رنگ بافته می شود. ۱۰ رنگ واقعی در این فرش بکار برده شده است که بیشتر از رنگ های لایت و ملیح استفاده شده است.
فرش ۷۰۰ شانه یک فرش مرغوب و باکیفیت است که به عنوان فرش ضخیم و لطیف در دنیا شناخته شده است. فرش های ضخیم دارای ضخامت حدود ۹ میلی متر می باشند.
در بافت فرش گل برجسته کد ۳۵۱۰ از دو الیاف آکریلیک هیت ست و هایبالک استفاده شده است که می توان گفت هر دو از الیاف مرغوب هستند. الیاف هایبالک با خاصیت ذوب شوندگی در معرض حرارت بالا قرار گرفته و ارتفاع آن جمع می شود. لذا تولیدکنندگان از این نخ بیشتر در زمینه استفاده می کنند تا در مرحله آهار فرش به صورت گل برجسته تولید شود.
رنگ زمینه ی فرش نسبت به رنگ سرمه ای روشن تر است اما نسبت به رنگ فرش آبی تیره تر به نظر می رسد. اما در کل می توان گفت این فرش زیبا چرک تاب است و مناسب مهمانی های طولانی مدت می باشد. رنگ های نارنجی، آبی، سبز و صورتی در طرح فرش بکار برده شده است که رنگ فرش را روشن تر می کند و در کنار حاشیه های خوشرنگ و شکیل جذابیت فرش را بیشتر نموده است.
فرش های ماشینی به نسبت فرش های دستباف قیمت بسیار مناسبی دارند اما این فرش آبی کاربنی به نسبت دیگر فرش ها دارای قیمت پایین تر است که در فروشگاه فرشیما عرضه می شود. فرشیما سعی دارد برای رفاه حال بیشتر خریداران تمامی محصولات خود را با نازل ترین قیمت و کمترین سود به فروش برساند. یکی از این محصولات با کیفیت و قیمت مناسب فرش کد ۳۵۱۰ رنگ آبی کاربنی است که با قیمت پایین به فروش می رسد.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-700-reeds-code-3510-design-carbon-blue-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش