سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - طرح دنیز رنگ سرمه ای با تراکم 2550 اکریلیک

192 بازدید11 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

از بافته های جدید مجموعه فرشیما که در رنگ بندی مدرن سرمه ای با پالت ۸ رنگ جذاب و زیبا خریدی ایده آل برای شما رقم می زند فرش دنیز سرمه ای با تراکم ۲۵۵۰ می باشد. این فرش ۷۰۰ شانه با تراکم بالا دارای کیفیت بسیار عالی است و جزء طرح های پرطرفدار مجموعه به شمار می آید.
رنگ بندی هشتگانه این فرش باعث جذابیت آن فرش شده است. الیاف آکریلیک هیت ست الیاف درجه یکی است که بدون پرز و ضد حساسیت است. این فرش دارای ضخامت بسیار عالی است و دارای لطافت مطلوبی می باشد. فرش با کیفیت دنیز سرمه ای انتخابی عالی برا دکوراسیون های مدرن می باشد.
طرح فرش خلوت به نظر می رسد اما در زمینه فرش خطوط دورانی آبی رنگ به کار رفته که از تیره بودن زمینه فرش کاسته و هم زمینه فرش را شلوغ نموده است. در مراکز فرش ترنج چند پری وجود دارد که به همراه ترنج میانی به حاشیه های فرش متصل شده است.
حاشیه های فرش بسیار خوشرنگ و لعاب هستند و از رنگ های شاد در آن استفاده شده است. رنگ کرم در کنار رنگ تیره زمینه مختطب را به خود خیره می سازد و به فضای دکوراسیون شما را حال و هوایی تازه می بخشد. در طرح از گل های قرمز استفاده شده است و شور و هیجان را در افراد ایجاد می کند.
رنگ قرمز باعث افزایش اشتها می شود؛ لذا استفاده از این فرش در آشپزخانه گزینه مناسبی است. غنچه های ظریفی که در کنار هم با ساقه های پیچ و تاب خورده در کنار هم قرار گرفته است فضای دکوراسیون شما را زیباتر و جذاب تر می کند.
برای بهتر دیده شدن طرح فرش بهتر است از چیدمان خلوت استفاده نمایید. اگر مکان شما کوچک است بهتر از رنگ های تیره استفاده نکنید؛ اما اگر محیط شما بزرگ و دلباز است برای ایجاد محفلی صمیمانه و دوستانه بهتر است از رنگ های تیره مانند دودی و فیلی نیز استفاده نمایید.
اگر تمایا به داشتن فرش باکیفیت و قیمت مناسب با رنگ زمینه چرک تاب هستید پیشنهاد می شود از فرش دنیز دیدن نمایید. برای مشاهده فرش مورد نظر به سایت فرشیما مراجعه نمایید تا با قیمت کارخانه آن را خریداری نمایید. ارسال رایگان محصول بهمراه ضمانت نامه از امتیازهایی است که فرشیما برای خریداران مهیا نموده است.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-700-reeds-deniz-design-navy-blue-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش