سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - طرح مرجان رنگ فیلی روشن تراکم 2550

26 بازدید8 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

نمونه ای از محصولات ۷۰۰ شانه با طرح زیبای ترنج دار فرش مرجان فیلی روشن است که با تراکم ۲۵۵۰ بافته می شود. این فرش زیبا با به کارگیری ۱۰ رنگ جذاب و ویژه در طرح دستباف گونه به صورت فرشی گل برجسته تولید می شود. فرش ۷۰۰ شانه مرجان یکی از فرش های مدرنی است که با ترکیب زیبای رنگ فیروزه ای و طلایی ظاهری فوق العاده شیک دارد.
الیاف مرغوب آکریلیک هیت ست شده و هایبالک این فرش با کیفیت بکار رفته است. یکی از رنگ های سال و به روز که مورد تقاضای خریداران می باشد رنگ محبوب فیلی روشن است. فرش مرجان یکی از فرش های ترنج دار است که بر خلاف فرش های دیگر ترنج دار، اثری از طرح افشان در آن دیده می شود. لچک های کوچک و همخوان با ترنج مرکزی باعث شده است این فرش زیبا در دکوراسیون های کوچک جایگاه ویژه ای پیدا نماید.
اگر منزل شما کوچک است نگران ترنج فرش نباشید زیرا همخوانی بسیار بالای آن با حاشیه ی فرش سبب می شود تا فضای شما بزرگ تر و وسیع تر نشان داده شود. رنگ طلایی در فرش با حساسیت بالا در طرح بکار برده شده است. طراحی جذاب این فرش در دکوراسیون های مدرن و کلاسیک بیشتر به چشم می آید و می تواند چینشی بسیار عالی برای شما ایجاد نماید.
دقت داشته باشید در نوع چیدمان دکوراسیون خود از رنگ زرد به طور دست بسته استفاده نمایید تا شما از این رنگ دلزده نشوید. در کنار ترنج مرکزی گل های ریز و درشت به تعداد بالا به چشم می آیند. هرچند طرح فرش ساده است اما به خاطر ریزنقش شلوغ به نظر می رسد و مناسب افرادی است که زمان کافی برای جارو کردن فرش ندارند زیرا کثیفی را در فرش نمایان نمی کند.
رنگ چرک تاب زمینه فرش نیاز به لکه گیری در کوتاه مدت ندارد و این فرش باکیفیت توسط مواد شوینده قابل شستشو است. ثبات رنگ آکریلیک هیت ست باعث می شود از زیبایی فرش کم نشود و فرش را زیباتر نشان می دهد.
فرش های ۷۰۰ شانه با تراکم ۲۵۵۰ یکی از بهترین فرش های باکیفیت است که در کنار ضخامت بالا ریز نقش های فرش را به وضوح نشان می دهد. فرش مرجان یکی از فرش های ظریف و ضخیمی است که دارای لطافت خاص و دارای ماندگاری فوق العاده بالایی می باشد.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-700-reeds-marjan-design-light-elephant-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش