سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه ارزان قیمت - طرح ناردون رنگ فیلی

178 بازدید1 سال پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

یکی از طرح های پر طرفدار از فرش های ماشینی که در دسته فرش 700 شانه ارزان قیمت قرار می گیرد، فرش طرح ناردون به رنگ فیلی است. این فرش زیبا با تراکم 2100 در زمینه‌های متنوع سرمه‌ای، فیلی و کرم به مصرف‌کننده ارائه می‌شود.
وجود 8 رنگ اصلی در بافت تار و پود های فرش، گل‌های زیبا را در کنار هم قرار داده ‌است و باعث شده تا ترنج میانی این فرش خاص بیشتر زیبایی خود را به رخ دیگر فرش ها بکشد. رنگ سبز موجود در ترنج باعث خیره سازی چشم تمامی مخاطبان می شود و یک حس آرامش خاصی را در افراد به وجود می‌آورد.
گل ‌آرایی شاد ترنج و گل‌های باغ بهاری را در یک حوزه سرمه‌ای رنگ به تصویر کشیده و محو تماشای دیگران می‌شود. قاب‌های کرم رنگ اطراف ترنج که در اشکال هندسی متقارن کنار هم قرار گرفته‌اند، سرشار از گلدان‌های لبریز از گل هستند که زیبایی و نشاط را به دیگران هدیه می‌دهند.
زمینه فیلی فرش از تیرگی حاشیه‌های فرش کم نموده و در روشنایی و نورانی کردن فضا نقشی مؤثر داشته ‌است. رنگ سرمه‌ای فرش شیک بودن آن را تکمیل نموده و وجود ستاره‌های آبی ‌رنگ آرامش ‌دهنده روح و روان افراد است. گل‌های قرمز رنگ فرش هیجان ‌آور است و کاربرد زیادی در آشپزخانه و رستوران‌ها دارد؛ همچنین باعث افزایش اشتها و نشاط می شود.
فرش ناردون فیلی 700 شانه ارزان قیمت دارای خابی بلند و ضخامت عالی‌ است. ضخامت فرش رابطه مستقیمی با لطافت و نرمی آن دارد و هرچه فرش ضخیم‌تر باشد باعث نرمی بیشتر آن می شود و مناسب افرادی است که دکوراسیون سنتی را می‌پسندند و علاقه‌‌ به نشستن و برگذاری دورهمی بر روی فرش را دارند.
طرح زیبای فرش ترکیبی از طرح ترنج با طرح خشتی است که در هم ادغام‌ شده و طرحی مدرن و جدید را برای انواع دکوراسیون مدرن، سنتی و کلاسیک به وجود آورده ‌است. فرش ناردون در زمینه‌های مختلف سرمه‌ای، کرم و فیلی قابل ‌تولید می‌باشد.
همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌نمایید طرح ناردون فیلی طرحی بسیار پرکار و شلوغ است. باید بگوییم که این فرش بی نظیر برای بهتر دیده شدن نیازمند یک چیدمان ساده دارد تا گل‌های ظریف فرش بیشتر به چشم آید. رنگ سرمه‌ای در کنار رنگ کرم، گرما بخش فضا هست و محفل شما را از حالت سرد و بی‌روح می‌رهاند و اشتیاق را در شما می‌پروراند.
مزیت فرش‌های ارزان‌قیمت 700 شانه کیفیت بالا و قیمت پایین آنها است که این دو ویژگی باعث شده تا طرفداران زیادی خواهان خرید این نوع فرش های ماشینی باشند.
فرش ناردون فیلی در دکوراسیون‌های مدرن در جوار پرده‌های روشن، دیوارهای ساده و مبلمان راحتی زیبایی را روانه منزل شما می‌کند. ترکیب بجا و مناسب رنگ‌ها در دکوراسیون مؤثرترین اثرات روحی را بر افراد می‌گذارد پس دقت نمایید در کنار این فرش زیبا و جذاب از طیف رنگ‌های گرم و سرد به ‌گونه‌ای استفاده شود تا فواید زیادی در روحیات شما داشته باشد.
خرید فرش 700 شانه ارزان قیمت از طریق فروشگاه فرشیما امکان‌پذیر است و با بهترین قیمت و ارسال رایگان می‌توانید فرشی مقرون ‌به‌ صرفه و باکیفیت دریافت نمایید.
https://carpetfarshima.com/cheap-carpet-700-reeds/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش