سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - طرح هلیا رنگ نقره ای تراکم 2550

21 بازدید8 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

پیشنهاد می شود اگر به دنبال یک فرش ۷۰۰ شانه نقره ای با گل های طلایی هستید از فرش هلیا نقره ای دیدن نمایید؛ چرا که این بافته از زیبایی بی نظیری برخوردار می باشد. فرش هلیا از محصولات ۷۰۰ شانه با تراکم ۲۵۵۰ در رنگ بندی های مختلف چون ترمه ای، دودی و نقره ای بافته می شود. این فرش در پالت ۹ رنگ بافته می شود و رنگ های اصلی آن نقره ای، طلایی، کرم و فیلی می باشد.
طرح این فرش افشان است؛ اما در مرکزیت فرش یک ترنجی بسیار کوچک دایره ای قرار گرفته و دو گردشه اصلی دور محوریت آن سراسر فرش را پر از گل های شاه عباسی و لاله نموده است‌.
استفاده از گل های درشت در این فرش سبب شد تا مناسب مکان های بزرگ و پرتردد باشد و فضا را صمیمی گرم نشان دهد. این بافته نقره ای دارای حاشیه های همرنگ با رنگ زمینه هستند؛ به همین خاطر بافت را یکنواخت نشان می دهند.
حاشیه بزرگ این فرش یا همان حاشیه میانی دارای گل های لاله و شاه عباسی است و توسط یک سری خطوط به یکدیگر متصل شده و این اشکال به طور منظم در تمامی حاشیه تکرار شده است. این بافته دارای دو حاشیه باریک به همراه ۲ زنجیره است طرح بسیار ساده دارند. فرش ۷۰۰ شانه نقره ای فوق جزو محصولات طلاکوب نیز به شمار می آید؛ چرا که از الیاف طلایی به صورت حرفه ای توسط خطوط های اسپیرال در متن فرش استفاده شده است.
یکی از مواردی که بافته این فرش را زیباتر نموده است استفاده از یک زنجیره طلایی در کنار حاشیه باریک خارجی است که سطح فرش را براق تر نموده و زرق و برق خاصی را به آن بخشیده است. گل های طلایی زمینه فرش را روشن تر نموده اند و فضا را لوکس و شیک می کنند؛ به‌همین خاطر در بیشتر منازل اعیانی و سخت پسندان از فرش های طلاکوب استفاده می شود.
ترکیب رنگ نقره ای و طلایی در فرش افشان با توجه به خلاقیتی که در طراحی آن استفاده شده زیبایی خاصی را به فضا می بخشد. رنگ نقره ای و طلایی در فرش به خوبی ترکیب شده و این رنگ بندی آرامش خاصی را به محیط می بخشد. فرش های افشان با گل های شاه عباسی با پترن با طرح های خاصی که دارند جزئیات فرش را با تراکم ۲۵۵۰ به وضوح نشان می دهند.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-700-reeds-heliya-design-silver-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش