سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - طرح آیناز رنگ ترمه ای تراکم 2550

161 بازدید9 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

فرش ۷۰۰ شانه آیناز از پرچمدار محصولات ۷۰۰ شانه با تراکم ۲۵۵۰ می‌ باشد. این فرش زیبا در زمینه های مختلف ترمه ای، نقره ای، کرم و سرمه ای بافته شده و جزو طرح های افشان بشمار می آید. در میان محصولات فرشیما فرش های افشان از سری محصولات پرطرفدار و پرفروش ۷۰۰ شانه و دارای طراحی منحصربه فرد می باشد.
این فرش بدون لچک و ترنج و به دور است، و به دور از چارچوب های سنتی نقش ونگار های به صورت افشان در زمینه ی فرش پراکنده و در اطراف ترنج مرکزی یکدیگر متصل شده اند. در زمینه فرش گل های شاد آبی، صورتی، قرمز و سبز را مشاهده می کنید که هر کدام در زیباتر شدن فرش نقشی بسزا خواهند داشت.
یکی از رنگ های محبوب و پرطرفدار در طراحی فرش رنگ آبی است که به صورت تک رنگ و همچنین ترکیب با سایر رنگ ها در این فرش استفاده شده و به نیاز مشتریان با هر سلیقه ای پاسخی متفاوت داده است. در کنار این فرش زیبا از حاشیه کرم رنگ در قاب مستطیلی استفاده شده که از یکنواختی رنگ ترمه ای کاسته است.
رنگ ترمه ای جزو رنگ های خنثی است که همخوانی بسیاری با طیف رنگ های مختلف دارد؛ لذا می توانید این فرش را در تمامی دکوراسیون ها بکار ببرید. فرش آیناز از الیاف آکریلیک هیت ست بافته شده و با بهترین تراکم بافتی مرغوب و باکیفیت را در اختیار خریداران قرار داده است.
ظاهر فرش بسیار شیک و خاص است به همین خاطر مورد محبوبیت خریداران واقع شده است. برای استحکام و نرمی این فرش از الیاف آکریلیک هیت ست استفاده شده و ریشه ها را به صورت منسجم در کنار هم قرار داده است. این فرش به‌علت ویژگی‌های منحصربه فردی که دارد مطابق سلایق و نیاز افراد در زمینه های مختلف خریداری می شود.
برای خرید این فرش در ابعاد مختلف و استاندارد شش متری، نه متری و دوازده متری می توانید به مجموعه فرشیما مراجعه نمایید و آن را با قیمت مناسب خریداری نمایید. در فروشگاه فرشیما تلاش کرده ایم تا نیازهای شما را با ارائه محصولات جذاب و با کیفیت برطرف سازیم.
از هر نوع فرشی که به دنبال آن هستید در فروشگاه فرشیما پیدا خواهید کرد؛ لذا برای دیدن این نمونه ها به فرشیما مراجعه نمایید.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-700-reeds-aynaz-design-cashmere-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش