سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 1200 شانه - طرح هلنا رنگ ذغالی تراکم 3600

30 بازدید8 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

از فرش 1200 شانه با رنگ زمینه ذغالی مجموعه فرشیما می توان به فرش هلنا گل برجسته طلاکوب رنگ ذغالی حاشیه متالیک 1200 شانه اشاره کرد. این بافته پر نقش و نگار با تراکم ۳۶۰۰ در پالت 10 رنگ به صورت گل برجسته بافته می شود و به علت تراکم بالا جزئیات فرش به وضوح دیده می شود. این فرش خوشرنگ و لعاب از طرح های ترنج و لچک دار است که در مرکزیت فرش خورشید تابانی از گل های کرم و طلایی قرار گرفته است.
این فرش 1200 شانه گل برجسته دارای یک سرترنج به همراه دو کتیبه است که هر کدام تا انتهای زمینه فرش طراحی شده اند. این بافته زیبا دارای نقش مایه های ختایی با گلبرگ های اسپیرال است که نقش مایه اصلی فرش را ایجاد کرده اند. این بافته زیبا دارای یک حاشیه میانی به همراه دو حاشیه باریک می باشد. هر حاشیه باریک دو زنجیره با رنگ های متفاوتی دارد که گل های ریزی در آنها کار برده شده است.
مجموعه فرشیما در تلاش است تا بتواند مناسب ترین قیمت فرش 1200 شانه تراکم 3600 گل برجسته را به مشتریان محترم ارائه دهد. در واقع تیم حرفه ای و مجرب فرشیما با حذف تمامی واسطه ها و دلالان توانسته اند محیطی زیبا و ناب را برای مشتریان محترم به ارمغان آورند.
حاشیه متالیک در این طرح فرش گل برجسته جدید دارای گل های طلایی درشت به صورت تکرار و منظم است. در کنار ساده بافی فرش حاشیه مداخل بسیار ریزی مشاهده می شود که بر جذابیت فرش افزوده است. رنگ زمینه فرش جزو رنگ های تیره و چرک تاب است که در کنار حاشیه متالیک دست خریداران برای ست نمودن اکسسوری ها با این فرش باز می گذارد.
با خیال راحت می توانید این فرش طلاکوب کاشان جزئیات و اکسسوری های منزل خود را مانند پرده ها، مبلمان و دیوارها را به رنگ های متنوع در بیارید و یک چیدمان بسیار جذابی را در دکوراسیون داشته باشید.
اگر می خواهید بهترین تجربه خرید فرش اکریلیک را داشته باشید، کافی است عکس از محیطتان برای کارشناسان فرشیما ارسال کنید و فرش را به صورت پهن شده در محیط مشاهده کنید. اینکار باعث می شود تا مشتریان محترم بتوانند با خیال راحت در هر زمان از شبانه روز خریدی متناسب با دکوراسیونشان داشته باشند.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-1200-reeds-helena-highbulk-design-charcoal-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش