سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - طرح ژاکلین رنگ دودی تراکم 2550

51 بازدید9 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

فرش زیبای ۷۰۰ شانه ۸ رنگ طرح ژاکلین می تواند زیبایی خانه گرم و صمیمی شما را دو چندان برابر نماید. این محصول در سایزهای مختلف و رنگ های متنوع مطابق میل مشتری بافت و ارسال می شود. سایزهای استاندارد این فرش شش متری، نه متری و دوازده متری است و با تراکم ۲۵۵۰ بافته می شود.
رنگ زمینه فرش از رنگ های چرک تاب و تیره است که در کنار رنگ کرم ایجاد تعادل و توازن در محیط نموده است. رنگ دودی جزو رنگ های خنثی به شمار می آید که دست شما را برای ست نمودن دیگر وسایل با این فرش باز می گذارد. نقشه فرش ترنج و لچک دار است و طراحی متفاوتی را در لچک ها مشاهده می کنید.
حاشیه این بافته نسبت به دیگر فرش ها پهن و کرم رنگ است که در آن گل ها به صورت دسته ای قرار گرفته و لچک های فرش به صورت یک قاب اطراف ترنج را احاطه نموده اند. ترنج فرش دارای دو کلاله است و زمینه فرش را منقوش از گل های ریز و درشت و رنگین است.
در زمینه فرش گل های مخفی به صورت سایه روشن مشاهده می کنید که طرح فرش را شلوغ نموده است و از سادگی آن کاسته است. بسیاری از افراد به دنبال یک بافت کف ساده هستند؛ لذا به این افراد پیشنهاد می شود از طرح ژاکلین استفاده کنند که دارای بافتی مسطح می باشد.
این فرش توسط دستگاه های خاص و الیاف ظریف آکریلیک هیت ست بافته می شود و مناسب مکان های پرتردد نیز خواهد بود. بافت نرم و لطیف این فرش از ویژگی های بارزی است که مانع از حس عدم راحتی در فرش هنگام استفاده از آن می شود.
فرش ماشینی به صورت حرفه ای با طرح های زیبا و هنری طراحی شده است و نسبت به بافته های با شانه و تراکم بالا از محبوبیت خاصی برخوردار می باشند. این فرش در برابر ترددها، سایش و فشار مقاومت بالایی دارد. رنگ زمینه فرش نیاز به لکه گیری در کوتاه مدت ندارد که به عنوان یک مزیت باید در نظر گرفته شود.
خرید فرش ار فروشگاه‌ معتبر به خریداران پیشنهادمی شود. یکی از فروشگاه های معتبر مجموعه فرشیماست که محصولات خود را با تضمین قیمت و کیفیت ارائه می کند و محصول را به صورت رایگان درب منزل ارسال می کند.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-700-reeds-zhaklin-design-smoky-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش