سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - طرح اوستا طلاکوب رنگ سرمه ای با تراکم 2550

163 بازدید11 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

اگر در خرید فرش منزل خود در میان تنوع بالای فرش های ماشینی با توجه به رنگ بندی و طرح های مختلف دچار تردید هستید، با انتخاب فرش 700 شانه اوستا سرمه ای تراکم 2550 می توانید نمایی زیبا به دکوراسیون خود رقم زنید. این نمونه فرش از پرفروش ترین محصولات 700 شانه است که با ترکیب 9 رنگ اصلی در زمینه فرش نمای ظاهری منزل شما را زیبا کرده است.
تراکم بالای فرش کیفیت آن را بالا برده و باعث مقاومت زیاد فرش اوستا شده است. هرچه تراکم فرش بالا باشد و ریشه ها به صورت توپر نشان داده شود، فرش بافت مستحکمی خواهد داشت. فرش اوستا نمونه ای از فرش های سرمه ای طلاکوب با طرح افشان است. رنگ زمینه ی فرش یکی از بهترین رنگ های فرش ماشینی است که شور و نشاط را در افراد ایجاد کرده و باعث کاهش استرس و ناراحتی می شود.
نمونه ای از فرش های چرک تاب با رنگ زمینه سرمه ای فرش اوستا می باشد. فرش سرمه ای با مبلمان به رنگ روشن ترکیب شیک و زیبایی خواهد داشت و با ایجاد تضاد میان طیف رنگ ها محیطی دلباز ایجاد می شود. بسیاری از خانواده ها در سبک کلاسیک از رنگ قهوه ای برای ست نمودن فرش سرمه ای استفاده می کنند.
این فرش باکیفیت دارای قیمتی بسیار مناسب نسبت به دیگر تراکم ها است و از فروش بالایی برخوردار می باشد. برخی افراد گمان می کنند قیمت مناسب این فرش نشانی از عدم کیفیت آن است، درصورتی که این مسئله بسیار غلط برانگیز است؛ زیرا در فرش اوستا 700 شانه الیاف مرغوب آکریلیک هیت ست شده توسط دستگاه های پیشرفته استفاده می شود که عامل مهم در ایجاد فرش مرغوب می باشد.
این فرش در ابعاد شش متری، نه متری و دوازده متری که ابعاد استاندارد فرش ماشینی است بافته می شود. بسیاری از تولید کنندگان این بافته را در ابعاد کوچک مانند پادری و قالیچه نیز طراحی و تولید می کنند.
شما می توانید در وبسایت رسمی فرش فرشیما متنوع ترین طرح ها را با رنگ بندی های جدید مشاهده نمایید. در صورت نیاز می توانید از مشاوره رایگان فرشیما بهره‌مند شوید تا فرشی متناسب با فضای خود انتخاب کنید.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-700-reeds-avesta-talakoob-design-navy-blue-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش