سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - کد 3304 رنگ فیلی تیره حاشیه دودی تراکم 2550

37 بازدید8 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

در قدیم افراد بر این تصور بودند که فرش های لچک و ترنج دار دکوراسیون را کوچکتر نشان می دهند و برای فضاهای بزرگ کاربرد بیشتری دارند. با وجود طراحی های حرفه ای و استفاده از تکنیک های خاص رنگ آمیزی فرش های ترنج دار با رنگ خنثی در بازار تولید شدند. رنگ زمینه های خنثی و رنگ های لایت فضای دکوراسیون را بزرگ تر از آنچه هست نشان می دهند و محدودیت های کاربردی فرش ترنج دار را رفع نموده اند.
فرش کد ۳۳۰۴ فیلی تیره با حاشیه های دودی از سری محصولات ۷۰۰ شانه است که دکوراسیون را زیباتر نموده است. ترنج مرکزی دارای دو سر ترنج است که به رنگ های سفید و کرم رنگ با تکنیک گرادیانت بافته شده است. زمینه فرش با رنگ خنثی دارای طراحی منحصر به فردی است که در آن شاخه های ختایی منقوش به گل های شاه عباسی به عنوان گردشه اصلی طراحی شده است.
شاخ و برگ های این ساقه های اسلیمی بسیار زیادند و توسط گل های رز و اصفهانی طراحی شده اند. طرح فرش دارای یک گردشه است که طرح فرش را شلوغ نموده و زمینه فرش را مملو از گل های زیبای لایت نموده است. حاشیه های فرش طراحی خاص خود را دارد و دارای گل های رز (فرنگ) می باشند.
در میانه این حاشیه دسته گل های طلایی قرار گرفته که به صورت گچ بری طراحی شده و جذابیت فرش را بیشتر نموده است. رنگ طلایی در فرش باعث لوکس و شیک نمودن محیط می شوند؛ به همین خاطر به عنوان یک رنگ مکمل می تواند در اکسسوری ها از آن استفاده نمایید.
گل های طلایی حاشیه بسیار بزرگند و گل های کتیبه ای در چهارگوشه های فرش قرار گرفته اند. در کنار تمام نمای ظاهری فرش می توان گفت که این فرش به علت تراکم ۲۵۵۰ و ریشه های منسجم در کنار هم بافته ای مقاوم را در برابر فشار، رانش و سایش ایجاد نموده اند.
فرش خوشرنگ فوق در پالت ۱۰ رنگ بافته شده است و رنگ های اصلی آن فیلی، دودی، طلایی و سفید می باشد. این بافته گل برجسته از الیاف و نخ های درجه یک بافته شده و گلبوته های فرش و زمینه دارای بافتی نامسطح می باشد.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-700-reeds-code-3304-design-dark-elephant-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش