سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه ارزان قیمت - طرح مارال طلاکوب رنگ طوسی

154 بازدید1 سال پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

از طرح های جذاب ترنج و لچک دار که در دسته ی فرش 700 شانه ارزان قیمت قرار می گیرد، فرش طرح مارال طوسی طلاکوب است که از مشتریان زیادی برخوردار می باشد. فرش ماشینی مارال از فرش های با تراکم 2100 و در 8 رنگ است که در زمینه های طوسی، دودی و سرمه ای توسط دستگاه های مدرن بافته و به دست مصرف کنندگان می رسد.
فرش مارال طوسی طلاکوب در ابعاد متعارف شش متری، نه متری و دوازده متری رافع نیازهای مشتریان می باشد.
تراکم ۲۱۰۰ باعث شده است تا فرش های ارزان قیمت دارای ضخامت عالی باشند، که به هنگام لمس کردن و تماس مستقیم با فرش می توانید نرمی بافت را به خوبی احساس نمایید.
ارتفاع خاب بلند فرش از دیگر مزیت های این فرش مناسب قیمت است و مناسب افرادی است که در سبک سنتی دکوراسیون خود به مبل نیاز ندارند و می خواهند محفل گرم و دلنشین خود را گرد هم روی فرش برپا کنند.
فرش های ارزان قیمت به این دلیل نام گذاری شده اند که استفاده از نخ ورژن با قیمت مناسب هزینه های تولید فرش را کاهش داده و فرش با قیمت کمتر نسبت به فرش های ماشینی در بازار عرضه می شوند.
قیمت پایین فرش برای افرادی که در بودجه تامین آن با مشکل روبرو هستند و دچار دغدغه شده اند، مناسب و مقرون به صرفه است. قیمت پایین فرش به معنای استفاده از الیاف درجه یک می باشد. ضد حساسیت و عدم پرزدهی و براقیت نخ از ویژگی های بارز آن می باشد و این موضوع باعث شده تا نظر افراد زیادی را به خود جلب کند.
مساجد و رستوران ها، تالارها و مکان های عمومی که نیازمند تیراژ بالایی از فرش هستند می توانند از فرش های ارزان قیمت بهره‌ ببرند تا از زیبایی آن در کنار قیمت مناسب و کیفیت مطلوب برخوردار شوند.
فرش مارال طوسی طلاکوب در ابعاد متنوع تولید و رفع کننده ی نیاز جامعه ‌می باشد.
نخ طوسی به کار رفته در زمینه ی فرش این قابلیت را برای افراد فراهم می آورد تا بتوانند با رنگ های دلخواه و مورد نظر سبک دکوراسیون خود ست نمایند و بدون هیچ محدودیتی فضای خود را تزیین نمایند.
رنگ طوسی زمینه ی فرش آلودگی را به ندرت نشان می دهد و مناسب مکان های شلوغ مانند اتاق پذیرایی، راهرو و آشپزخانه می باشد‌. فرش مارال اگر نیاز به شستن داشته باشد مانند فرش های ماشینی با تراکم بالاتر قابلیت شست و شو را دارد بدون آنکه آسیب خاصی به فرش وارد شود.
رنگ طلایی در ترنج فرش و حاشیه های آن شیک بودن و لوکس بودن فرش را افرایش داده و زیبایی چشم اندازی به فرش می دهد. رنگ طلایی نمادی از ثروت و قدرت است، به همین خاطر اگر دکوراسیون لوکس و مدرن مدنظرتان می باشد، فرش مارال طوسی طلاکوب ۷۰۰ شانه مناسب محیط شما است. رنگ طلایی از سردی فضا کاسته و بر روشنایی فرش افزوده است و گرما بخش محیط می شود. استفاده از رنگ مکمل و متضاد در بیشتر دیده شده لچک و ترنج فرس نقش والایی دارد.
https://carpetfarshima.com/cheap-carpet-700-reeds/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش