سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - کد 3306 رنگ فیلی تیره تراکم 2550

149 بازدید7 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

با پیشرفت علم در صنعت فرش بافی و استفاده از الیاف های نازک و مرغوب، فرش های دست باف گونه تولید شده اند که شباهت بسیاری به فرش های دستباف دارند. خریداران به جای هزینه های گزاف برای پرداخت خرید یک فرش دستباف، می توانند با قیمت کمتر یک قالی با کیفیت برای دکوراسیون خود خریداری کنند.
این فرش فیلی تیره با حاشیه های دودی نمونه ای از فرش های ترنج و لچک دار است که در زمینه آن از گل های افشان استفاده شده است. این محصول فیلی که مشاهده می کنید با تراکم ۲۵۵۰ از محصولات ۷۰۰ شانه است که در پالت ۱۰ رنگ بافته می شود. نقشه این فرش ترنج دار است و به صورت گل برجسته از دو الیاف آکریلیک هیت ست و هایبالک بافته می شود.
برای گل برجسته نمودن گل های فرش از نخ هایبالک در زمینه فرش استفاده می شود؛ به همین خاطر بافت فرش به صورت سه بعدی نشان داده می شود. تقاضای فرش های گل برجسته در دکوراسیون های امروزی رو به افزایش است و در کنار مبلمان مدرن و نیمه استیل فضای شما را خاص و متمایز می کند.
ترنج مرکزی فرش یک دایره تیره با رنگ زغالی است که در اطراف آن گل های طلایی و کرم طراحی شده است. فیلی رنگ بسیار جذاب و زیبا است و ترکیب منحصر به فردی را با رنگ دودی برجای می گذارد. در زمینه فرش دو گردشه فرعی و اصلی مشاهده می شود که در گردشه اصلی شاخه های اسپیرال دارای گل های نقره ای شاه عباسی است.
این گل ها به صورت منظم در سراسر فرش با حرکات حلزونی پراکنده شده اند. در میان آن ها گل های رز با رنگ روشن تر به عنوان گردشه فرعی قرار دارد که زمینه فرش را شلوغ تر نموده است. یکی از مزیت های استفاده از دو گردشه در فرش به خاطر زیباتر نمودن فرش و خارجی شدن از یکنواختی رنگ زمینه فیلی می باشد.
این بافته خوشرنگ و زیبا دارای یک حاشیه میانی با دو حاشیه باریک می باشد. هر یک از حاشیه های باریک دو زنجیره دارند و با رنگ متفاوت از گل های حاشیه طراحی جالبی را به وجود آورده اند. حاشیه میانی با رنگ زغالی طراحی شده و دارای گل های دودی رنگ است؛ از اینرو زمینه فرش را جذاب تر نموده است.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-700-reeds-code-3306-design-dark-elephant-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش