سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 1200 شانه - طرح کژال رنگ دودی تراکم 3600

38 بازدید7 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

یکی از بافته های افشان با گل های طلایی که بسیار لوکس و اعیانی به نظر می رسد فرش کژال است. طراحی آن با ریزه کاری و دقت بالا انجام شده است و با رنگ زمینه دودی و حاشیه های نقره ای در ابعاد استاندارد شش متری، نه متری و دوازده متری عرضه می شود.
این فرش ۱۲۰۰ شانه رقص گل های طلایی را در میان تاروپود ها با تراکم ۳۶۰۰ به خوبی نشان می دهد و جزئیات را با کیفیت و وضوح بالا در معرض نمایش قرار می دهد و شما با تماشای آن از دکوراسیون خود لذت خواهید برد. در مرکز فرش گل های رزی قرار گرفته که به صورت گلدسته در کنار هم یک شکل هندسی را پدید آورده و به عنوان ترنج زیبا در مرکز فرش جای گرفته است.
گل های طلایی به صورت صورت دسته جمعی در گردشه اصلی قرار گرفتند و طرح فرش را جذاب می کنند. این فرش طلاکوب نمونه ای از بافته های پرکار و پرنقش و نگاری است که در دکوراسیون امروزی جایگاه ویژه ای دارد و در صادرات داخل و خارج توانسته است سهم عمده‌ای را برعهده گیرد.
این بافته دارای دو حاشیه باریک می باشد و حاشیه باریک داخلی آن به رنگ زمینه فرش و گل های طلایی است. حاشیه میانی از کتیبه های بزرگ تشکیل شده است و در کنار هم نقشی زیبا را اطراف فرش ایجاد کرده است. گل های طلایی که در طرح فرش استفاده شده هماهنگی بالایی با رنگ های پالت این فرش خواهد داشت.
فرش طلاکوب دودی از در محیط های مختلف ظاهر شیک و مجلل را ایجاد می کند. استفاده از این فرش در محیط های رسمی مانند اتاق پذیرایی و سالن نشیمن و محیط های کلاسیک مانند اتاق خواب مکملی برای دکوراسیون خواهد بود که در کنار دیگر رنگ های روشن، جذابیت بالایی خواهد داشت.
طرح فرش شلوغ است و رنگ آن چرک تاب است؛ از اینرو شاید فضا را کوچک تر نشان دهد؛ لذا استفاده از مبلمان به رنگ روشن و پرده های ساده به شما کمک می کند تا فضا را مرتب، منظم و بزرگ تر جلوه دهید. به طور کلی ترکیب رنگ هایی که با این فرش ایجاد می شود متناسب با سلیقه شما است؛ پس پیشنهاد می شود قبل از انتخاب رنگ اکسسوری ها و جزئیات آن را به صورت انتزاعی آزمایش نمایید و سپس خرید خود را تکمیل نمایید.
https://carpetfarshima.com/carpet-1200-reeds/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش