سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - طرح آرسین گل برجسته رنگ سیلور با تراکم 2550

151 بازدید11 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

محصولات ۷۰۰ شانه با طرح های مختلف روانه بازار شدند، یکی از طرح های جدید این محصول با کیفیت فرش ۷۰۰ شانه آرسین سیلور است که به صورت گل برجسته و طلاکوب روانه بازار شد. این فرش باکیفیت با بهترین تراکم ۲۵۵۰ در پالت ۸ رنگ بافته شد و از ۸ رنگ واقعی در طرح فرش استفاده شده است.
طرح افشان فرش به همراه شاخه های اسلیمی در متن فرش فضایی دل انگیز ایجاد‌ نموده است. طرح شلوغ آن مناسب فضاهای بزرگ است تا بتواند فضا را صمیمی جلوه داد. فرش سیلور یکی از فرش هایی است که در دکوراسیون های کوچک کارایی بسیاری دارد و طرح افشان فضا را وسیع تر نشان می دهد.
فرش سیلور آرسین از جدیدترین و شیک ترین رنگ‌های فرش سال است که طرفداران زیادی دارد. اگر به دنبال فرش نقره ای یا سیلور در دکوراسیون خود هستید، فرش آرسین را انتخاب کنید که با طرح افشان و گل های طلایی رنگ جلو ای خاص به فضا می بخشد. در ترکیب این فرش از ۴ رنگ اصلی کرم، نقره ای، طوسی و دودی استفاده شده است که هر ۴ رنگ از رنگ های خنثی محسوب می شوند.
این فرش جزء فرش های ملایم و خنثی است که در دکوراسیون باید از رنگ زرد و طلایی کمتر استفاده شود تا از لحاظ بصری خستگی را در افراد ایجاد نکند. یکی از رنگ های لاکچری و مدرن رنگ نقره ای است که در این فرش زیبا وجود دارد.
کیفیت این فرش بسیار بالاست و می توان گفت یکی از مرغوب ترین محصولات ماشینی می باشد. ضخامت فرش حدود ۹ میلی‌متر است و جزء فرش های ضخیم محسوب می شود. هرچه ضخامت فرش بیشتر باشد لطافت آن به همان اندازه بیشتر می شود و با ارتفاع خاب فرش رابطه مستقیمی دارد. فرش های ضخیم و لطیف مناسب مهمانی ها و دورهمی های طولانی مدت هستند. اگر نشست و برخاست روی زمین را به صندلی ترجیح می دهید پیشنهاد می شود از فرش آرسین ضخیم استفاده نمایید.
شما می توانید فرش های طرح افشان، خشتی و ترنج دار را در شانه ها و تراکم های مختلف را از وب سایت فرشیما خریداری کنید.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-700-reeds-arsin-highbulk-design-silver-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش