سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 1200 شانه - طرح دیلان رنگ سیلور تراکم 3600

144 بازدید7 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

فرش دیلان از سری محصولات ۱۲۰۰ شانه با رنگ زمینه های مختلف و تراکم ۳۶۰۰ بافته می شود. این فرش افشان با رنگ زمینه سیلور در پالت ۱۰ رنگ بافته می شود که رنگ های اصلی آن سفید، سیلور، بژ، طلایی و فیلی می باشد. طرح فرش مملو از شاخه های پیچان اسپیرال است که به صورت واگیره در کنار هم قرار گرفتند و طرح افشان را به وجود آورده اند.
در کنار زمینه فرش یک زنجیره طلایی رنگی است که بعد از آن حاشیه باریک قرار گرفته است. حاشیه میانی فرش به رنگ بژ بافته شده است که محدوده فرش را مشخص می کند. این بافته ۱۲۰۰ شانه با تراکم بالا جزو باکیفیت ترین محصولات مجموعه فرشیما به شمار می آید که در ابعاد مختلف استاندارد شش متری، نه متری و دوازده متری قابل بافت می باشد.
برای تهیه این فرش تنها کافیست از طریق وب‌سایت رسمی فرشیما اقدام به خرید نمایید و اگر تمایل به حضور در فروشگاه دارید با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید و بعد از مشاوره رایگان محصول دلخواهتان را انتخاب نمایید.
حاشیه های باریک فرش نمای ظاهری فرش را بیشتر کرده اند و به عنوان یک المان در فرش استفاده شده اند. حاشیه ها دارای اشکال هندسی اند که به طور منظم و پرتکرار در کنار هم قرار گرفته اند. هر حاشیه باریک تنها یک زنجیره طلایی در کنار خود دارد که طرح فرش را جذاب تر کرده است.
رنگ طلایی از سردی و یکنواختی رنگ نقره ای کاسته است؛ به همین خاطر پیشنهاد می شود به عنوان رنگ مکمل در جزئیات و اکسسوری ها از رنگ طلایی یا زرد استفاده نمایید. فرش با زمینه سیلور در دکوراسیون های مختلف افزونه ای زیبا و شیک است. برای استفاده از این بافته در محیط پیشنهاد می شود از کنتراست با رنگ های تیره استفاده نمایید.
با توجه به اینکه رنگ سیلور یک رنگ کم رنگ و سرد است، با رنگ های تیره تر در مبلمان و دیوارها کنتراست جذاب ایجاد می کند. به طور مثال استفاده از رنگ مشکی یا خاکستری می تواند این بافته را زیباتر نماید. فرش سیلور یکی از رنگ هایی است که هماهنگی بسیاری با طیف رنگ های مختلف دارد؛ لذا شما در کنار آن می توانید از آبی، سرمه ای، سفید یا حتی رنگ های براق چون متالیک استفاده نمایید.
https://carpetfarshima.com/carpet-1200-reeds/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش