سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - طرح آلما رنگ ذغالی تراکم 2550

180 بازدید7 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

فرش 700 شانه کاشان با زمینه های تیره دکوراسیون شما را متمایز و متحول می کنند؛ به همین خاطر است که امروزه با ترکیب رنگ های طلایی بافته های جدیدی را عرضه می کنند. فرش ۷۰۰ شانه آلما زغالی با حاشیه های خوشرنگ فیلی روشن فضای شما را متمایز نموده و دکوراسیون شما را زیباتر می کند.
طرح این فرش فرش طلاکوب کاشان، افشان است و مملو از گل های طلایی ریز و درشتی است که توسط نقش مایه های ختایی و شاخه های اسپیرال به یکدیگر متصل شده اند. در مرکز فرش یک ترنج بسیار کوچک قرار گرفته که گل ها در اطراف آن پراکنده شده اند و سراسر زمینه زغالی را از گل های طلایی پر نموده است.
این فرش گل برجسته طلاکوب کاشان از دو الیاف مرغوب و درجه یک بافته می شود. زمانیکه از گل برجسته بودن فرش صحبت می شود به این معناست که برای تولید این فرش از دو الیاف با مشخصات متفاوت استفاده شده است.
الیاف آکریلیک هیت ست یکی از الیافی است که در گل بوته های این فرش ۷۰۰ شانه طرح افشان استفاده می شود و دارای مقاومت بالایی در برابر گرما می باشد. این الیاف هیچگونه واکنشی را در برابر رنگ پریدگی، تابش نور مستقیم، حرارت بالا و حتی قرار دادن اجسام داغ بر روی آن را خود نشان نمی دهد.
مجموعه فرشیما در تلاش است تا بتواند بهترین و خاطره انگیز ترین تجربه خرید فرش اکریلیک را برای مشتریان محترم رقم زند و باعث شود تا بتوانند بی نظیر ترین بافته ماشینی را با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه خریداری کنند.
برخلاف آن الیاف هایبالک که در زمینه فرش طلاکوب افشان استفاده می شود حالت جمع شوندگی در برابر حرارت از خود نشان می دهند؛ به همین خاطر ارتفاع خاب آنها حدود یک میلی متر کاهش پیدا می کند و گلبوته های فرش را به صورت سه بعدی و برجسته نشان می دهد.
ترکیب به جای رنگ فیلی، کرم، طلایی و زغالی باعث شده است تا این فرش افشان جدید یکی از زیباترین بافته هایی باشد که تأثیر شگفت انگیزی را در دکوراسیون خواهد داشت. فرش های افشان نمونه ای از فرش هایی هستند که در وسعت دهی و بزرگ نمایی فضا کمک می کنند. هر چند رنگ زمینه فرش تیره است؛ اما در کنار گل های طلایی این تأثیر بیشتر شده و دکوراسیون شما را بزرگتر نشان می دهد.
https://carpetfarshima.com/carpet-700-reeds/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش