سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 1200 شانه - طرح مهگل گل برجسته رنگ کرم تراکم 3600

46 بازدید9 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

فرش ۱۲۰۰ شانه محلول کرم بافتی زیبا و عالی برای زیبایی دکوراسیون شماست. این محصول فرش ۱۲۰۰ شانه کرم دارای کیفیت بالا و طراحی زیباست و به دکوراسیون شما جلوه ای لوکس می بخشد؛ چرا که این فرش از الیاف طلایی نیز بافته شده است.
زمینه فرش رنگی روشن است و جزو رنگ هایی است که هیچگاه از مد نمی افتد و حاشیه های همخوان باعث جذابیت این بافته شده است. این طرح شاهکاری شگفت انگیز و بی نظیر است که به دنبال زیبایی و باکلاس بودن دکوراسیون شما خواهد بود. رنگ کرم در فضای پذیرایی و اتاق نشیمن جلوه ای شکوه و دلنشین را ایجاد می کند.
به قطع می توان گفت این بافته از بهترین گزینه هایی است که می توانید در تمامی مکان ها استفاده نمایید. فرش ۱۲۰۰ شانه به خاطر ظرافت و زیبایی چینش عالی محیط شما را تکمیل می کند. فرش گل برجسته مهگل از الیاف مرغوب آکریلیک هیت ست و هایبالک بافته شده است و به علت ظرافت این الیاف جزئیات و ریز نقش های فرش را به خوبی نشان می دهد.
این فرش جذاب دارای ضخامت حدود ۶ الی ۷ میلی متر است و بافت نا مسطح آن سبب شد تا گل بوته های فرش به صورت برجسته نشان داده شود. این فرش طلاکوب باعث شکوفایی و زیبایی دکوراسیون شما می شود و شما را خاص و منحصر به فرد می کند.
فرش های کرم در میان بافته های ماشینی جایگاه خوبی دارند و به علت کیفیت و دوام مطلوب از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. این فرش ۱۲۰۰ شانه آسایش و راحتی را به منزل شما به ارمغان می آورد و دارای بافتی محکم و بادوام است که پس از سالها استفاده هنوز به شکل خود باقی می ماند.
برای خرید این محصول با کیفیت و قیمت مناسب تنها کافیست به مجموعه فرشیما مراجعه و آن را به صورت حضوری یا غیر حضوری خریداری نمایید. ترکیب زیبای رنگ کرم در کنار دیگر رنگ ها سبب محبوبیت این فرش شد و از بافته های پر استقبال می باشد. فرشیما محصولات خود را به صورت حرفه ای با کیفیت بالا و قیمت مناسب به فروش می رساند؛ پس با خیال راحت این فرش زیبا را برای دکوراسیون خود انتخاب نمایید.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-1200-reeds-mahgol-design-cream-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش