سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 1200 شانه - طرح آرتا رنگ بژ حاشیه بژ تراکم 3600

37 بازدید7 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

یکی از بافته های پرفروش مجموعه فرشیما فرش آرتا بژ ۱۲۰۰ شانه با تراکم ۳۶۰۰ و حاشیه بژ می باشد. مزیت اصلی این فرش گل برجسته و استفاده از پالت ۱۰ رنگ با حاشیه های همخوان با رنگ زمینه می باشد. طرح فرش افشان است و از طرفی گل بوته های فرش به رنگ کرم رنگ بافته شده است که در دو گردشه اصلی و فرعی در سراسر فرش جای گرفته اند.
این بافته زیبا دارای دو حاشیه باریک جذابی است که با اشکال هندسی طراحی شده و دارای یک حاشیه میانی با رنگ زمینه می باشند. در این حاشیه میانی از کنگره ها و کتیبه هایی به رنگ دودی رنگ استفاده شده و رنگ زمینه‌ همخوان با حاشیه ها در وسعت دهی فضا کمک می نماید.
استفاده از گل های شاه عباسی و گلبرگ های اسپیرال در متن از یکنواختی رنگ بژ کاسته است و زیبایی آن را بیشتر کرده است. رنگ کرم در روشن تر نمودن فضا کمک بسیاری می کند؛ به همین خاطر است که طراحان با هنرمندی خود در این بافته ها از رنگ های کرم استفاده می کنند.
فرشی که در تصویر مشاهده می کنید به صورت گل برجسته و در پالت ۱۰ رنگ بافته می شود و از دو الیاف آکریلیک هیت ست و هایبالک در آن استفاده شده است. الیاف هایبالک در زمینه فرش بر اساس حرارت بالا ارتفاع آن حدود ۱ میلی متر کاهش پیدا می کند. از طرفی گل هایی که از الیاف آکریلیک هیت ست هستند ثابت باقی می مانند و به صورت برجسته و یا سه بعدی نشان داده می شوند.
ضخامت فرش 700 شانه ارزان قیمت نسبت به این بافته بیشتر است؛ اما از ظرافت کمتری برخوردار است. هرچه فرش ظریف باشد ریزنقش بوده و جزییات فرش به وضوح دیده می شوند.
امروزه فرش های بژ با حاشیه های همرنگ به عنوان یک انتخاب زیبا و آرامش بخش در فضا در نظر گرفته می شوند. رنگ بژ یک رنگ طبیعی و پر قدرت است که توانایی ست شدن با دیگر رنگ ها و عناصر دکوراسیون را داراست. حاشیه به عنوان یک تکمیل کننده زیبا و ظریف به فرش شکوه می بخشد و سادگی را در فضا ایجاد می کند.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-1200-reeds-arta-highbulk-design-beige-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش