سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 1200 شانه - طرح مهگل گل برجسته رنگ نقره ای تراکم 3600

154 بازدید9 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

از محصولات جدید ۱۲۰۰ شانه در پالت ۹ رنگ و تراکم ۳۶۰۰ طرح جدید مهگل نقره ای طلاکوب است که با سبک افشان و با جدیدترین ترکیب رنگ بافته شده است. این فرش زیبا که از الیاف آکریلیک هیت ست بافته شده است به عنوان فرش ضد حساسیت و بدون پرز دهی در میان بافته های ماشینی شناخته شده است.
فرش مهگل با زمینه ی نقره ای یکی از فرش های شیک و مدرن است که طراحی بسیار زیبایی با استفاده از رنگ طلایی دارد. این طرح زیبا بافت ریز دارد که دارای قیمت مناسب نسبت به فرش دستباف است. قیمت مناسب این فرش باعث شد تا خریداران تمایل زیادی به خرید فرش دستباف نداشته باشند.
بکار بردن رنگ طلایی در فرش بر قیمت آن به نسبت فرش های ساده تأثیری ندارد اما آن چه اهمیت دارد استفاده از الیاف مرغوب آکریلیک هیت ست شده در بافت فرش است که به نسبت الیاف مصنوعی مانند پلی استر و ورژن قیمت بالاتری خواهد داشت. این فرش زیبا در ابعاد استاندارد قابل تولید است و شما می توانید با توجه به سایز محیط خود این فرش زیبا را در اندازه های ۶ متری، ۹ متری و ۱۲ متری تهیه نمایید.
این فرش ظریف یکی از فرش های کم ضخامتی است که امروزه در دکوراسیون افرادی که شکیل و زیبا بودن را به ضخامت فرش ترجیح می دهند بسیار مناسب است. فرش مهگل یکی از فرش های باکیفیت ۱۲۰۰ شانه است که رنگ طلایی به طور هنرمندانه در طرح فرش جای گرفته است. شما می توانید این فرش زیبا را به عنوان فرشی مجلل و فاخر در دکوراسیون استفاده نمایید.
فروشگاه های بسیاری هستند که فرش های طلاکوب را به قیمت های مختلف به فروش می رسانند اما در این میان پیدا نمودن فرش قیمت مناسب با کیفیت عالی اندکی دشوار است. به همین خاطر ما به شما مجموعه فرش ماشینی فرشیما را پیشنهاد می کنیم.
این مجموعه در نظر دارد تا بتوانید فرش دلخواهتان را با توجه به ابعاد مورد نظر خریداری نمایید. فرشیما شما را در یک خرید بدون دغدغه و بسیار مطمئن همراهی می کند و بهترین و زیباترین بافت را در اختیارتان قرار می دهد.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-1200-reeds-mahgol-design-silver-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش