سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - طرح آنا طلاکوب رنگ ترمه ای تراکم 2550

53 بازدید10 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

اگر به دنبال یک فرش باکیفیت و بلندمدت هستید پیشنهاد می کنیم فرش ۷۰۰ شانه آنا ترمه ای را در نظر بگیرید. این فرش با کیفیت بالا، طراحی زیبا و مقاومت در برابر سایش و ارتفاع استفاده روزمره انتخابی مناسب برای خریداران می باشد. قیمت مناسب این فرش با توجه بودجه های محدود خانواده ها در نظر گرفته شده و به راحتی قابل تهیه می باشد.
اگر در حال خرید فرش برای دفتر یا منزل خود هستید از فرش های ۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰ غافل نشوید. در این فرش از ۹ رنگ زیبا و جذاب استفاده شده و باعث طراحی منحصر به فرد آن شده است. این فرش یک گزینه باکیفیت برای بسیاری از خانواده ها است که در دکوراسیون های مدرن و کلاسیک به دنبال بافته قیمت مناسب اند.
جنس این فرش از الیاف آکریلیک هیت ست شده است و دارای مقاومت و مرغوبیت بالایی می باشد. کیفیت این فرش بر اساس جنس الیاف به کار رفته و نوع تراکم آن تعیین شده و حداقل ۱۵ سال در دکوراسیون خود از آن استفاده می نمایید. این فرد جزو فرش های ضخیم و گوشتی نیز به شمار می آید که در برابر پا خور بودن بسیار مقاوم می باشد.
این فرش باعث راحتی در پا گذاری و استفاده آسان از آن می باشد. در طرح فرش گل های افشان با خطوط های دورانی مشاهده می کنید که هر کدام بر زیبایی فرش می افزایند. از محبوب ترین فرش های ماشینی در بازار فرش های ۷۰۰ شانه هستند که به علت طراحی زیبا و ضخامت عالی و قیمت مناسب مورد طرفدار خریداران واقع شده است.
با توجه به طرح پرفروش آنا می توانید یک بافته ای بی مثال و باورنکردنی را در دکوراسیون خود داشته باشید. فرش ترمه ای ضخیم و لطیف به عنوان یک پوشش زمینی برای منازل، نمای ظاهری زیبا به دکوراسیون شما می بخشد که قابل توجه است. قدم زدن بر روی این فرش راحتی و لذت را به همراه دارد. در واقع این فرش به شما اجازه می دهد تا به طور همزمان در خانه تان زیبایی بافت و راحتی را تجربه نمایید.
برای خرید فرش آنا همین الان کافیست و به مجموعه فرشیما مراجعه نمایید و فرش دلخواه خود را انتخاب نمایید.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-700-reeds-ana-design-cashmere-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش