سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - فرش کد 6131 گل برجسته ذغالی با تراکم 2550

61 بازدید1 سال پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

طرحی زیبا از محصولات 700 شانه با طرح افشان مملو از گل بوته های رنگین طراحی شده است، فرش 700 شانه کد 6131 دودی است. این فرش زیبا به صورت گل برجسته و با تراکم 2550 یکی از فرش های جذاب و با رنگ زمینه خنثی است. 8 رنگ زیبا در زمینه فرش به کار برده شده است که باعث جذابیت این فرش شده و مناسب تمامی دکوراسیون ها است.
امروزه خریداران زیادی از فرش دودی استقبال می کنند و این بافته چرک تاب طرف داران زیادی دارد و در ابعاد استاندارد شش متری، نه متری و دوازده متری در مجموعه فرشیما قابل بافت است. در زمینه فرش گل های زیبایی به صورت گلدسته به کار برده شده است. ترنج کوچکی در مرکز فرش وجود دارد که اطراف آن شاخه های اسلیمی به صورت منظم قرار گرفته اند.
گل های شادی در فرش با رنگ های کرم، آبی، زرد، خردلی و لیمویی استفاده شده است. رنگ زرد در فرش به وفور دیده می شود که بر جذابیت آن افزوده است. حاشیه روشن و کرم رنگ فرش یکی دیگر از مشخصات اصلی این فرش است که باعث شده این فرش مناسب دکوراسیون های مدرن و سبک های کلاسیک باشد.
رنگ دودی یکی از رنگ هایی است که در واقع مابین مشکی و سفید است، بنابراین با دو وجهه متفاوت می تواند رنگ آمیزی های زیبایی را در دکوراسیون ایجاد نماید. استفاده طولانی مدت از رنگ دودی در دکوراسیون باعث می شود تا شما دچار کسالت و دلزدگی شوید. به همین خاطر طراح از رنگ های گرم و شاد مانند زرد، کرم، لیمویی و آبی در زمینه فرش استفاده کرده است.
تمامی مصرف کنندگان می توانند با خریدی مقرون به صرفه و اقتصادی از مجموعه فرشیما بافته ای زیبا و جذاب خریداری نمایند. فرشیما یکی از مراکز معتبر فروشگاه فرش ماشینی است که تمامی محصولات خود را اعم از 700 شانه، 1200 شانه و 1500 شانه در طرح و رنگ بندی های مختلف به صورت حضوری و غیرحضوری به فروش می رساند.
محصولات جدید گل برجسته و کف ساده در طرح های طلاکوب و رنگ های خنثی در این مجموعه عرضه می شود که شما می توانید کلکسیونی از محصولات زیبا را در این مجموعه مشاهده نمایید.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-700-reeds-code-6131-highbulk-design-charcoal-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش