سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 1200 شانه - طرح آرتا گل برجسته رنگ ذغالی تراکم 3600

198 بازدید8 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

آیا تاکنون در میان بافته های ماشینی به تأثیر حاشیه های فرش در ایجاد تعادل و هماهنگی در فضا اندیشیده اید. استفاده از فرش های افشان با حاشیه های متفاوت دکوراسیون شما را جذاب تر می کند؛ به همین خاطر فرشیما اینبار بافته ۱۲۰۰ شانه کد ۹۰۳۳ طرح آرتا ذغالی را با حاشیه ای متفاوت طراحی نموده است.
این بافته افشان دارای نقش مایه های ختایی منقوش به گل های شاه عباسی و شاخه‌ها و اسپیرال های جذاب می باشد. محصول افشان فوق بدون لچک و ترنج طراحی و به همراه دو حاشیه کناری و یک حاشیه ای میانی به واسطه گل های طلایی تزیین شده است.
حاشیه میانی فرش دارای گلدسته های طلایی است که به صورت منظم و پر تکرار در حاشیه جای گرفته است. این بافته نمونه ای از فرش های ۱۲۰۰ شانه با تراکم ۳۶۰۰ است که در پالت ۸ رنگ به صورت گل برجسته بافته می شود. فرش های گل برجسته از دو الیاف آکریلیک هیت ست و هایبالک بافته می شود.
محصول پر فروش ۱۲۰۰ شانه آرتا در ابعاد استاندارد شش متری نه مترب و دوازده متری تولید می شود. رنگ زمینه فرش جزو رنگ های خنثی است که به راحتی با طیف رنگ های مختلف ست می شود؛ پس نگران هماهنگ نمودن دیگر اکسسوری ها با این فرش نباشید.
فرش های ذغالی نمونه ای از فرش های چرک تاب و تیره هستند که در تمامی دکوراسیون ها، ایفای نقش زیبایی را در چیدمان خواهند داشت و با طیف رنگ های روشن مانند کرم، طلایی و دیگر رنگ های روشن فضای خانه شما را دلباز و روشن می نماید. مقاومت مناسب این بافته به خاطر تراکم بالا و ریزنقش بودن آن به علت وجود گره های بالاتر در تراکم طولی فرش سبب شد تا افراد به جای هزینه های گزاف برای خرید فرش دستباف به این بافته قیمت مناسب گرایش پیدا نمایند.
از آنجایی که فرش آرتا با قیمت مناسب و کیفیت عالی در مجموعه فرشیما عرضه می شود، این مجموعه برای رفاه حال بیشتر خریداران خرید غیرحضوری را برای مصرف کنندگان فراهم آورده است. خریداران بدون مراجعه حضوری و هزینه های رفت و آمد یک بافته قیمت مناسب را خریداری خواهند نمود.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-1200-reeds-arta-design-charcoal-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش