سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - طرح اطلسی رنگ فیلی تیره تراکم 2550

161 بازدید7 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

در دکوراسیون داخلی فرش طلاکوب ۷۰۰ شانه با رنگ زمینه فیلی تیره یک انتخاب شگفت انگیز است. این فرش با پس زمینه هایی از رنگ های فیلی و حاشیه های زغالی نمایی بسیار زیبا و جذاب دارد.
فرش ۷۰۰ شانه اطلسی با رنگ زمینه فیلی تیره نمونه ای از فرش های زیبا و جذاب افشان است که از سری محصولات طلاکوب به شمار می آید و با تراکم ۲۵۵۰ بافته می شود. در پالت این فرش از ۱۰ رنگ استفاده شده است و طرح فرش به صورت گل برجسته نمایان است. رنگ های اصلی این بافته رنگ کرم، طلایی، زغالی، فیلی می باشد که هرکدام به نحوی با ترکیب خود فضا را منحصر به فرد و جذاب می کند.
این بافته طلاکوب دارای یک ترنج بسیار کوچک در مرکز فرش است که شاخه های اسپیرال در اطراف آن پیچیده شده اند. طرح فرش دارای یک حاشیه میانی است و حاشیه های باریک با رنگ های روشن بافته شده اند. در این حاشیه از گل های طلایی و فیلی استفاده شده است که طرح فرش را شلوغ تر کرده است و از تیرگی آن کاسته است.
امروزه فرش های افشان طلاکوب در دکوراسیون ها مورد استفاده قرار گرفته است و این بافته ظاهری بسیار شیک و لوکس به اتاق می بخشد. فرش ۷۰۰ شانه اطلسی با ضخامت بالا جذابیت خاصی دارد و از لطافت زیادی برخوردار می باشد. این بافته زیبا روند هنری و زیبایی فرش را بیشتر برجسته می کند و از الیاف مرغوب آکرولیک هیت ست و هایبالک بافته می شود.
استفاده از این بافته در دکوراسیون می تواند به تنظیم و ایجاد یک آمایش زیبا و شیک در اتاق کمک نماید. اثرهای کلاسیک تا مدرن می توانند از فرش افشان طلاکوب استفاده کنند و در کنار آن از رنگ های مکمل مانند طوسی، آبی، قهوه ای و زرد نیز کمک بگیرند.
فرش ۷۰۰ شانه در طرح ها و رنگ بندی های مختلف ارائه می شوند و این بافته بسیار زیبا نیز در کنار رنگ طلایی و فیلی ترکیب خاصی را در محیط برجای می گذارد. چه بسیار خوب که این بافته در ابعاد استاندارد شش متری، نه متری و دوازده متری قابل بافت می باشد و در صورت نیاز می توانید در ابعاد پادری و قالیچه نیز آن را سفارش دهید.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-700-reeds-atlasi-design-dark-elephant-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش