سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 1200 شانه - کد 9020 وینتیج رنگ طوسی تراکم 3600

49 بازدید7 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

فرش های وینتیج با رنگ زمینه های فیلی و دودی معمولاً شامل طرح ها و الگوهای باستانی و کلاسیک هستند که از دهه های گذشته الهام می گیرند. فرشی که در تصویر مشاهده می کنید نمونه ای از فرش های کهنه‌ نما با ترکیب رنگ های جذاب مانند دودی، نخودی، کرم و فیلی است که یک بافته زیبا را در پالت ۱۰ رنگ به وجود می آورد.
این فرش ۱۲۰۰ شانه با تراکم ۳۶۰۰ به صورت گل برجسته بافته می شود و گل های فرش از الیاف آکریلیک هیت ست و زمینه از الیاف هایبالک بافته می شود. این فرش نمونه ای از فرش های کهنه نما است که با ترکیب رنگی خاص خود توانسته است فضا را منحصر به فرد و جذاب نماید. در مرکز فرش یک ترنج زیبا بافته شده است که طراحی آن با زمینه تلفیقی است.
این بافته دارای دو حاشیه باریک و یک حاشیه میانی است که در این حاشیه ها تکه هایی از رنگ های طلایی، کرم و فیلی فضا را جذاب و خاص کرده اند. فرش های وینتیج بازتاب دهنده زیبایی و شیوه زندگی گذشته اند که به فضای داخلی شما حالتی شیک، دلنشین، باصفا و با صرفه می بخشند.
فرش های وینتیج علاوه‌ بر زیبایی، مقاومت و دوام بالایی دارند. رنگ فیلی زمینه فرش با ترکیب رنگ سفید با گل های خاکستری است طرح فرش را به صورت کلاسیک و آرامش بخش تبدیل نموده است. رنگ زمینه فرش اصلاً مشخص نیست؛ به همین خاطر شما با خیال راحت می توانید از پالت دهگانه این فرش برای ست نمودن اکسسوری ها با فرش استفاده نمایید.
در کنار این بافته زیبا می توانید از مبلمان طلایی، استیل و پرده های جذاب کرم و فیلی رنگ استفاده نمایید. رنگ نقره‌ای یکی از رنگ های مکملی است که در کنار این بافته فضای شما را شیک و خاص می کند. با استفاده از این فرش می‌توانید فضای داخلی خود را لحظه ای زیبا به یک فضای قدیمی متفاوت تبدیل کنید. این فرش ها معمولاً در اتاق نشیمن یا اتاق خواب یا حتی سالن پذیرایی استفاده می شود.
ظرافت فرش نسبت به فرش ۷۰۰ شانه ارزان قیمت بیشتر است اما از ضخامت کمتر برخودار می باشد. این بافته جزئیات فرش را به وضوح نشان می دهد؛ لذا تراکم ۳۶۰۰ باعث ریز نقش بودن این بافته شده است.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-1200-reeds-code-9020-highbulk-design-gray-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش