سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - طرح شیفته طلاکوب رنگ سرمه ای تراکم 2550

161 بازدید9 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

هر چند فرش های ۷۰۰ شانه جزو بافته های قدیمی به شمار می آیند؛ اما طراحی هنرمندانه ایرانی سبب شد تا با ترکیب رنگ‌ های مختلف و طرح های تلفیقی بهترین بافته را در اختیار خریداران قرار دهند. فرش ۷۰۰ شانه شیفته با ترکیب رنگ های متضاد در زمره محصولات جدید و متنوع قرار گرفته است.
این فرش پیشرو طرح های جدید و به روز است که با رنگ های سال بافته می شود و با طرح متنوع خود بهترین بافته محسوب می شود. فرش شیفته دودی ۷۰۰ شانه از محصولات جدید با تراکم ۲۵۵۰ پالت ۹ رنگ می باشد. این فرش نه تنها در زمینه دودی بلکه در زمینه های مختلف چون ترمه ای و سرمه ای بافته شده و از دسته فرش های محبوب به شمار می آید.
در طرح فرش از گل های طلایی رنگ استفاده شده و جزو محصولات طلاکوب نیز بشمار می آید. این فرش زیبا متناسب با تمامی دکوراسیون های کوچک و بزرگ و با توجه به سلایق افراد طراحی شده است. رنگ زمینه فرش هر چند تیره است اما مناسب مکان های پرتردد و شلوغ است.
این بافته از الیاف آکریلیک هیت ست تولید شده و از فرش های ضد حساسیت است. گلبوته های رز فرنگی که در اطراف ترنج قرار گرفته اند به عنوان لچک ایفای نقش می کنند و طرحی متفاوت از دیگر طرح های ترنج دار را پدید آورده اند. حاشیه فرش به دو قسمت مستطیلی شکل تقسیم شده که یکی از آن ها روشن تر از زمینه فرش است و فضا را شاد و پرنشاط می کند. برای داشتن یک محفلی شاد و صمیمی بهتر است در کنار این فرش از رنگ های لایت و متصاد استفاده نمایید.
این فرش در ابعاد مختلف شش متری، نه متری و دوازده متری که استاندارد و رایج هستند بافته می شود و در صورت نیاز مشتری و هماهنگی با واحد فروش در ابعاد کوچک تر نیز تولید می شود. مرغوبیت فرش شیفته سبب شد تا بافته ای مقاوم در برابر رطوبت و شرایط جوی را پدید آورد و حداقل ۱۵ سال در دکوراسیون عمری مفید داشته باشد.
اگر به دنبال فرش با کیفیت و قیمت مناسب هستید بهترین گزینه برای شما فرش شیفته ۷۰۰ شانه به قیمت کارخانه از مجموعه فرشیما می باشد. فرشیما با کیفیت ترین و زیباترین بافته ها را با تخفیفات عالی ارائه برای خریداران می دهد.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-700-reeds-shifteh-design-navy-blue-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش