سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - طرح آنیسا رنگ نقره ای تراکم 2550

130 بازدید8 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

آیا تاکنون در میان بافته های ماشینی به دنبال فرش های لچک و ترنج دار با گل‌های طلایی بوده اید؟ فرش ۷۰۰ شانه آنیسا نقره ای با تراکم ۲۵۵۰ از طرح های ترنج دار با گل‌های طلاکوبی است که در پالت ۹ رنگ بافته می شود. این فرش زیبا در زمینه های مختلف چون دودی، ترمه ای، سرمه ای و نقره ای بافته می شود.
فرش آنیسا جزو بافته های طلاکوب نیز بشمار می آید و لچک های فرش با گل های شاه عباسی به همراه چند گلبرگ طراحی شده است. این فرش ترنج دار دارای یک ترنج مرکزی چند پر است که در اطراف آن از گل های تیره تا روشن کرم استفاده شده است. از نظر ظاهری ترنج به صورت کنگره ای است و یک دایره زیبایی را در مرکز فرش به وجود آورده که نسبتاً بزرگ است و چشم مخاطب را به خود خیره می سازد.
لچک های فرش لچک طره است و سرتاسر فرش به صورت سلسله وار زمینه فرش را در بر گرفته است. حاشیه ها بسیار متفاوت از رنگ زمینه طراحی شده و کتیبه های طلایی در دورتادور آن در قاب میانی جای گرفتند. فرش آنیسا جزو بافته های ضخیم و لطیفی است که با بهترین تراکم و الیاف به صورت کف ساده بافته می شود.
استفاده از الیاف آکریلیک هیت ست در این بافته باعث شد تا آلیسا ضد حساسیت و و پرز دهی شناخته شود و مناسب خانواده ای که بیماری زمینه ای یا آلرژی دارند مورد استفاده قرار گیرد. فرش های ترنج دار در محیط های کوچک در کنار رنگ های روشن مانند کرم به وسعت دهی فضا کمک می کند و فضا را از دید مخاطب بزرگ تر نشان می دهد.
این بافته زیبای طلاکوب با کمک رنگ های طلایی زرق و برق محیط را بیشتر و در درخشان تر نمودن فضا کمک بسیاری می کند. در زمینه فرش دو گردشه فرعی و اصلی را مشاهده می کنید که یکی از آن ها دارای گل های لاله و شاه عباسی تیره و شاخه های اسپیرال است. گردشه فرعی فرش خطوط دورانی به حالت سایه روشن است و زمینه را شلوغ نموده است.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-700-reeds-anisa-design-silver-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش