سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 1200 شانه - طرح مهگل گل برجسته رنگ طوسی تراکم 3600

52 بازدید9 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

با خرید فرش ۱۲۰۰ شانه مهگل طوسی گل برجسته و پوشاندن کف خانه تان می توانید فضای داخلی خود را تغییر و بهبود دهید. این شاهکار زیبا با تراکم ۳۶۰۰ در پالت ۹ رنگ از مجموعه فرش های فرشیما به شمار می آید که بهترین رنگ بندی را دارد. این فرش از محصولات طلاکوب نیز بشمار می آید و با کیفیت و قیمت مناسب ارائه می شود.
با گرفتن ابعاد محیط و نیاز خود فرش مهگل زیبا و جذاب را برای منزل و چیدمان دکوراسیون داخلی استفاده نمایید. این فرش ۱۲۰۰ شانه با ضخامت حدود ۶ الی ۷ میلی متر گزینه مناسبی در هر زمان و مکان می باشد. این طرح طلاکوب به راحتی با طیف رنگ های مختلف ست می شود و با توجه به کیفیت و زیبایی آن احساس راحتی را در فضای خود ایجاد نمایید.
فرش مهگل دارای یک ترنج مرکزی طلاکوب است و در اطراف آن ساقه های پیچان و خطوط های دورانی قرار گرفته اند. طرح فرش شلوغ است و در میان گل های طلایی ریزنقش های مخفی قرار گرفته که زمینه را جذاب تر نموده اند. این فرش زیبا و کهربایی از دو الیاف آکریلیک هیت ست و هایبالک بافته شده است. الیاف هایبالک در مقابل حرارت واکنش از خود نشان داده و ارتفاع خاب فرش حدود یک میلی متر کمتر می شود.
فرش مهگل علاوه بر کیفیت و دوام بالایی که دارد یک بافت مناسب برای تزیین دکوراسیون داخلی منازل، ادارات، هتل و محل کار می باشد.
برای خرید این فرش زیبا و جذاب می توانید به مجموعه فرشیما مراجعه نمایید و آن را به صورت حضوری و یا غیرحضوری خریداری نمایید. فرشیما از فروشگاه های معتبری است که محصولات خود را با قیمت مناسب عرضه می دارد و برای راحتی خریداران این بافته را به صورت رایگان درب منزل ارسال می کند.
این فرش بهترین انتخاب برای هر فضای داخلی است و از اتاق خواب گرفته تا سالن پذیرایی و حتی ادارات از این فرش استفاده می شود. تضمین بهترین کیفیت، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش در مجموعه فرشیما تجربه خرید را برای شما فراهم می آورد.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-1200-reeds-mahgol-design-gray-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش