سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - طرح طناز طلاکوب فیلی با تراکم 2550 آکریلیک

179 بازدید1 سال پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

فرش طرح طناز فیلی یکی از فرش های محبوب و پرطرفدار مجموعه فرشیما است که در پالت 9 رنگ زیبا با الیاف طلایی بافته می شود. این فرش باکیفیت با تراکم 2550 در بازار عرضه می گردد و این موضوع دلیلی شده است تا خریداران بتوانند این فرش باکیفیت را در مکان هایی که پاخور بالایی دارد، استفاده کنند.
طرحواره فرش طناز فیلی الهام گرفته از نقوش اصیل ایرانی است که تنها با الیاف طلایی چشم نوازی می کند و مناسب دکوراسیون های مدرن و کلاسیک شما می باشد. این فرش فیلی رنگ یکی از فرش های خاص و ناب مناسب دکوراسیون منزل شما است که می تواند فضای محیط شما را دلباز و بزرگ‌تر نشان دهد.
یکی از خصوصیات بارز این فرش نمای ظاهری آن می باشد که بدون لچک و ترنج میانی است. در مرکز فرش گل های طلایی در کنار هم به طور منظمی قرار گرفته اند و دایره مرکزی فرش را به وجود آورده که در اطراف آن شاخه های اسلیمی پراکنده هستند.
فرش 700 شانه افشان با طراحی منحصر به فردی که دارد امروزه جایگاه ویژه در میان خریداران دارد. یکی از رنگ های سال و به روز که در میان خریداران و مخصوصا جوانان و نوعروسان با استقبال بالایی رو به‌ رو شده فرش فیلی رنگ است که ماهیتی از طیف رنگ خاکستری دارد.
فرش طناز فیلی با نقش و نگارهای طلایی رنگ در زمینه خنثی باعث جذابیت بیشتر این فرش شده است. رنگ فیلی با تمامی طیف رنگ ها همخوانی دارد و شما می توانید برای ست نمودن این فرش با مبلمان و کوسن های آن به راحتی انتخاب رنگ نمایید. حاشیه باریکی از رنگ سرمه ای اطراف زمینه را در برگرفته است، این رنگ امروزه در اکثر فرش ها به کار می رود و رنگی چرک تاب محسوب می شود.
فروشگاه فرشیما محصولات خود را با تضمین قیمت و کیفیت برای خریداران عرضه می دارد و شما می توانید با قیمت درب کارخانه این طرح را تهیه نمایید. مرغوب ترین فرش های ماشینی از کارخانجات فرش ماشینی کاشان در مجموعه فرشیما موجود است و بدلیل میسر نبودن خرید مستقیم از فروشگاه شما می توانید از طریق وبسایت رسمی فرشیما این بافته را تهیه نمایید.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-700-reeds-tanaz-talakoob-design-elephant-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش