سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 1200 شانه - طرح ساغر رنگ بژ حاشیه بژ تراکم 3600

21 بازدید8 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

شاید در میان بافته های ترنج دار به دنبال یک فرشی با رنگ زمینه خنثی بوده اید تا دکوراسیون را بزرگتر جلوه دهد. فرش کد ۸۰۲۶ ساغر بژ با حاشیه های همرنگ یکی از بافته های بسیار زیبای محصولات ۱۲۰۰ شانه است که با تراکم ۳۶۰۰ دکوراسیون شما را بزرگتر نشان می دهد.
این بافته در پالت 10 رنگ به صورت طرح ترنج و لچک دار بافته می شود که هر یک از دو لچک به صورت طره و سلسله وار زمینه فرش را در برگرفته اند. ترنج مرکزی فرش سایزی متوسط دارد و در مرکزیت فرش قرار گرفته به لچک زیبایی زیادی بخشیده است.
این محصول زیبا دارای یک حاشیه میانی خوشرنگی است که گویا شاه چراغ هایی در زمینه میانی قرار گرفته و توسط گل های کرم و طلایی بافت فرش را زیباتر نموده اند. فرش ساغر دارای یک حاشیه باریک می باشد که به حالتی مداخل با لور یا ساده بافی طراحی شده است. این فرش دارای یک حاشیه باریک داخلی در کنار زمینه فرش با یک زنجیره است که طرح فرش را از حاشیه جدا نموده است.
زمینه فرش با دو گردشه اصلی و فرعی است که گردشه اصلی آن دارای شاخه های اسپیرال و گل های شاه عباسی است که در کنار آن گل های کمرنگ به دور محوریت اصلی قرار گرفته اند. در کنار این بافته زیبا شما با خیال راحت می توانید محیط کوچک خود را بزرگتر نشان دهید؛ چرا که حاشیه های همرنگ به زمینه فرش کمک می کنند تا بافت یکنواخت را در اختیارتان قرار دهد و باعث حفظ تعادل و هماهنگی در محیط شود.
فرش هایی که دارای حاشیه همرنگ با رنگ زمینه هستند از دید مخاطب به صورت یک بافته یکدست نشان داده می شود که محیط را بزرگتر و در وسعت دهی کمک می کند. حاشیه ها با الگوها، رنگ ها و طرح های خاص زیبایی و جذابیت خاصی به فرش می بخشند و جلوه ای منحصر به فرد را به فرش می دهند.
حاشیه های این فرش تعادلی بین المان های مختلف برقرار می کند و با سه بعدی نشان دادن ظاهر فرش جذابیت و عمق بیشتری را به طراحی اضافه می کنند. بهتر است بگوییم حاشیه یک عنصر بسیار مهمی در طراحی زیبای فرش است که تأثیر قابل توجهی را در شکل دهی نهایی به فرش می دهند.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-1200-reeds-saghar-highbulk-design-beige-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش