سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 1200 شانه - طرح سارا وینتیج رنگ متالیک تراکم 3600

35 بازدید8 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

فرش ۱۲۰۰ شانه کد ۸۰۳۰ سارا وینتیج با رنگ های متالیک از زیباترین و محبوب ترین بافته هایی است که با رنگ خنثی، طرح و نقشه اصیل، کیفیت بالا و قیمت مناسب ارائه می شود. طراحی فرش به گونه ای است که فرش کهنه به نظر می رسد اما در اصل یک فرش مدرن و جدیدی است که با طراحی به روز بافته شده و دارای ریزه کاری ها و طراحی های خاص می باشد.
این فرش ترنج دار دارای زمینه ای با شاخه های اسلیمی و اسپیرال های جذابی است که در کنار هم با گل های کرم رنگ بافته فرش را زیباتر نموده است. این بافته زیبا دارای چهار لچک در گوشه های فرش است که در رنگ پایه زمینه ادغام شده و تصویر زیبا را به رخ می کشد. ترنج مرکزی یک دایره خوشرنگ است که از الیاف های طلایی، سرمه ای و کرم بافته شده است و توجه مخاطب را به خود درگیر می کند.
فرش سارا با تراکم ۳۶۰۰ در پالت ۸ رنگ جزو فرش های ۱۲۰۰ شانه گل برجسته ایست که از دو الیاف آکریلیک هیت ست و هایبالک بافته شده است. هرچند زمینه فرش کهنه به نظر می رسد، اما به علت استفاده از الیاف مرغوب و تاروپود های باکیفیت طراوت و احساس لطافت را به دکوراسیون می بخشد.
این بافته دارای ارزش تاریخی و فرهنگی قابل توجهی است که استایل دکوراسیون شما را قدیمی نشان می دهد. معمولاً فرش های کهنه نما از رنگ های آرام و خاکستری استفاده می کند تا دارای پالت خاص و ضارب باشد و جوی زیبا را در دکوراسیون ایجاد نمایند.
بافت فوق ظریف است و در دکوراسیون های داخلی اتاق ها، سالن پذیرایی و ادارات مورد استفاده قرار می گیرد و به عنوان یک عنصر تزیینی در تحول دادن فضای دکوراسیون نقشی ویژه‌ دارد. این بافته جذاب در ابعاد استاندارد شش متری. نه متری و دوازده متری و حتی در ابعاد های کوچک مانند پادری و قالیچه قابل بافت است و متناسب با سلیقه و نوع فضای شما می‌ توانید آن را سفارش دهید.
برای خرید این فرش زیبا و جذاب می توانید به فروشگاه فرشیما مراجعه نمایید و بافته خود را به صورت رایگان درب منزل تحویل بگیرید. اگر در صورت سفارش ابعاد دچار مشکل و تردید هستید بهتر است از کارشناسان فروش فرشیما مشاوره رایگان نیز دریافت نمایید.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-1200-reeds-sarah-highbulk-design-metalic-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش