سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 1200 شانه - طرح روژینا رنگ ذغالی تراکم 3600

166 بازدید8 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

بافته ای بسیار محبوب و جذاب در میان فرش های با نقشه ترنج و لچک دار فرش روژینا زغالی با حاشیه همرنگ می باشد. این فرش ۱۲۰۰ شانه با تراکم ۳۶۰۰ در پالت ۸ رنگ به صورت گل برجسته بافته می شود. از ویژگی‌های ظاهری فرش می توان به ترنج خوش رنگ آن اشاره نمود که به صورت دایره با دو کلاله در زمینه فرش در میان گل ها خودنمایی می کند.
در زمینه‌ فرش گلها به صورت افشان پراکنده شده و سطح فرش را شلوغ نموده اند. لچک های فرش بسیار متفاوت از دیگر بافته ها به صورت کنگره ای در چهارگوشه فرش قرار گرفته اند. حاشیه های فرش از گل های خوشرنگ بافته شده و رنگ حاشیه با رنگ زمینه یکسان شده به همین خاطر فرش به صورت یکدست و یکنواخت نشان داده می شود که در بزرگنمایی محیط کمک بسیاری می کند.
بافته روژینا در زمینه زغالی، بژ و متالیک بافته می شود و در پالت رنگ بندی اصلی خود بهترین و زیباترین نقشه را برای دکوراسیون شما ایجاد می کند. دو نوار باریک در اطراف حاشیه میانی قرار گرفته است و رنگ روشن فرش از یکنواختی زمینه کم نموده است.
رنگ ذغالی از پرطرفدارترین رنگ های تیره است که امروزه بسیاری از افراد در دکوراسیون خود از آن استفاده می کنند و زیبایی و شکوه خاصی را در چیدمان ایجاد نمایند. این قاب پرگل المان تزیینی جذاب و شیک است که از دو الیاف آکرولیک هیت ست و هایبالک بافته می شود.
ظاهر این فرش مدرن و شیک است و در دکوراسیون های امروزی مورد طرفدار قرار گرفته و در تطبیق با سبک دکوراسیون ها سازگاری بالایی دارد. نگهداری و تمیزی فرش به خاطر رنگ چرکتاب آن نیاز به مراقبت ویژه ندارد اما درباره نحوه نگه داری آن بهتر است
از کارشناسان فرشیما راهنمایی های لازم را دریافت نمایید. این بافته در ابعاد استاندارد شش متری، نه متری و دوازده متری قابل بافت است؛ پس با خیال راحت در تمامی فضاهای خود می توانید از این فرش استفاده نمایید. مجموعه فرشیما محصولات پرفروش و باکیفیت خود را با قیمت بسیار مناسب عرضه می دارد تا خریداران بتوانند خریدی اقتصادی و مقرون به صرفه داشته باشند.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-1200-reeds-rozhina-highbulk-design-charcoal-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش