سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه ارزان قیمت - طرح سپنتا رنگ دودی

179 بازدید1 سال پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

فرش ماشینی ۷۰۰ شانه ارزان ‌قیمت سپنتا دودی از سری طرح‌ های کلاسیک و مدرن افشان می‌باشد. شاخه ‌های اسلیمی پراکنده در سراسر زمینه دودی فرش، گل‌های زیبا و رنگارنگ را به ‌هم متصل نموده ‌است و شاخه گل‌ های جذابی را در سطح فرش به نمایش گذاشته‌ است.
سپنتا دودی با تراکم ۲۵۵۰ پوشیده از گل‌های با لطافتی است که هر کدام با رنگ‌های زیبای خود در آسمان تیره دودی خودنمایی می‌کنند. گل‌های زرد فرش سپنتا که نشانی از خورشید می‌باشد از تیرگی فرش کاسته و به جذابیت فرش افزوده ‌است. نگاه به گل‌های زیبای فرش آرامش و امنیت وجود افراد را فرا می‌گیرد هر چند ساده ولی دلربا هستند.
وجود شانه ۷۰۰ و تراکم ۲۵۵۰ فرش سپنتا مناسب مکان‌های شلوغ چون مساجد، نمازخانه ‌ها و اتاق دانشجویی می‌باشد. به‌ طورکلی می‌توان در فضا هایی که پا خور بالایی دارند فرش سپنتا بهترین گزینه است. جنس نخ ورژن استفاده ‌شده در فرش، ضخامت فرش را بالا برده و دارای لطافت خاصی می‌باشند.
متریال و مواد اولیه قیمت مناسب یکی از علت ‌های مؤثر بر قیمت فرش می‌باشند. فرش سپنتا ارزان ‌قیمت از نخ های ارزان بافته شده‌ است ولی در عین ارزان بودن نخ، کیفیت متوسط و قابل ‌قبولی برای مصرف ‌کنندگان دارد و این دلیلی بر افزودن مخاطبان و مشتریان این فرش است. وزن فرش از فرش‌های ۱۰۰۰، ۱۲۰۰ و ۱۵۰۰ شانه کمتر می‌باشد و از نظر حمل‌ و نقل بسیار آسان است و به‌ راحتی می‌توان آن را جابجا نمود.
حاشیه‌ های دل‌نشین سفید فرش از تیرگی زمینه کاسته و نور را میان فضا پخش نموده ‌است. زمینه دودی فرش مناسب مکان هایی است که هر لحظه امکان کثیف شدن آن وجود دارد و باید از چشم مخاطب دور بماند. رنگ دودی نمادی از اعتقاد و اطمینان است و حس آرامش و صرفه‌ جویی را در افراد ایجاد می‌کند. امروزه در دکوراسیون داخلی منزل، هماهنگ نمودن رنگ ‌های وسایل جزء ضروری‌ ترین امور است و ترکیب مناسب رنگ‌ ها تأثیرات به ‌سزایی بر روحیات افراد دارد. استفاده از رنگ دودی به‌تنهایی می‌تواند افسردگی را در افراد ایجاد نماید لذا طراح حاذق با ترکیب حاشیه‌های سفید فضا را یکدست و از کاهش انرژی دور می سازد و همچنین فضا را آرام کرده و توجه مخاطب را به خود جلب نموده ‌است.
پیشنهاد می‌شود در صورت استفاده از فرش سپنتا از مبلمان رنگ روشن و پرده‌ های رنگ متضاد کمک بگیرید تا دچار استرس و افسردگی و اضطراب نشوید. از رنگ‌ های پرکاربرد در طراحی دکوراسیون، رنگ‌ های خنثی چون کرم، فیلی و دودی می‌باشد که در فرش سپنتا موجود است و به‌ راحتی با رنگ‌ های دیگر ست می‌شوند.
استفاده از فرش سپنتا دودی در ادارات نمادی از سرعت و شایستگی است که فرصت تجدید نظر و متغیر نمودن تصمیم را از حالت بد به یک تصمیم خوب به وجود می‌آورد. اتاق‌خواب مکانی برای آرامش و القای احساس امنیت است، بنابراین یک فرش با رنگ خنثی چون سپنتا دودی فضا را آرام می‌کند.
نکته قابل‌توجه این است که برای نورافشانی اتاق و درخشش بیشتر انعکاس نور خورشید از رنگ‌های سفید و رنگ‌های سبز و آبی برای متعادل شدن فضا استفاده نمایید.
گل‌های سراسر فرش با برگ‌های سفید طرح فرش‌ها شلوغ‌تر نموده و اگر مکان موردنظر شما خلوت است، سپنتا با گل‌های زیبای خود منزل شما را گل‌باران نموده‌است و عطر خیالی را در فضا پخش می‌نماید. ذرات باقی‌مانده روی فرش به‌خاطر شلوغی کمتر به چشم می‌خورد و در مواقع مهمان و پذیرایی‌ها فرش تان عاری از کثیفی خود را نشان می‌دهد.
مزیت فرش سپنتا دودی، تولید در ابعاد استاندارد ۶ متری، ۹ متری و ۱۲ متری می‌باشد که امکان استفاده آن در مکان‌های مختلف منزل و اداره باوجود انواع و ابعاد گوناگون می‌باشد. قیمت فرش به‌علت ارزان بودن نخ آن، شانه و تراکم پائین و وزن کمتر فرش به نسبت فرش‌های دیگر متغیر است و روند نزولی پیدا نموده‌است. کاهش قیمت فرش به دلایل فوق مصرف‌کنندگان را بسوی خود کشانده و مورد استقبال بی‌شماری قرار گرفته‌است.
فرشیما فروشگاه معتبر برای خرید فرش سپنتا دودی ارزان‌قیمت ۷۰۰ شانه
با توجه به ارائه ضمانت‌نامه توسط گروه تولیدی فرشیما مشتریان می توانند با خیال آسوده خرید فرش سپنتای دودی خود را به‌صورت حضوری و یا از طریق فروشگاه اینترنتی انجام دهند. فرشیما فعالیت خود را فراتر از فروش فرش‌های ارزان‌قیمت ادامه داده و فرش‌هایی با شانه به شانه و تراکم بالاتر را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به فروش می‌رساند.
https://carpetfarshima.com/cheap-carpet-700-reeds/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش