سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - طرح دنیز فیلی با تراکم 2550 آکریلیک

197 بازدید1 سال پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

در میان بافته‌ های ماشینی، فرش 700 شانه مورد استقبال بی‌ شماری از خریداران قرار گرفت و به عنوان پرفروش ترین فرش ماشینی می‌ باشد. فرش دنیز 700 شانه و تراکم 2550 با رنگ فراگیر از طرح‌ های پرفروش است که در رنگ‌ بندی زمینه‌ های دودی، سرمه ای و فیلی تولید می‌ شود.
فرش دنیز فیلی در پالت 8 رنگ اصلی در ابعاد استاندارد شش متری، نه متری و دوازده متری قابل تولید می‌ باشد. فرش 700 شانه از فرش‌ های دستبافت گونه محسوب می‌‌شود که با تولید آن با تراکم 2550 این نظریه به‌ وقوع‌ پیوسته است. نخ به‌ کار رفته در فرش دنیز فیلی آکریلیک هیت ست شده است که تنها با دستگاه‌ های پیشرفته قابل بافت می‌ باشد که ضد حساسیت و عدم پرزدهی از ویژگی‌ های بارز آن می‌ باشد.
ضخامت بالای فرش در حدود 9 میلی‌متر است که سبب می‌ شود تا تار و پود های فرش کفپوش نرمی را برای مصرف‌ کنندگان فراهم آورد. نرمی و لطافت فرش 700 شانه تراکم 2550 باعث شده است که افرادی که سالمند و یا کودک در منزل خود دارند، راغب به خرید فرش دنیز فیلی در دکوراسیون خود باشند.
اتاق نشیمن در دکوراسیون‌ های بدون مبل با فرشی نرم و لطیف به استقبال مهمانان می‌ رود؛ پس با فرش ضخیم دنیز هیچ‌گاه نگران احساس ناراحتی به‌ هنگام نشستن روی فرش نباشید. رنگ‌ بندی‌ های جذاب فرش دنیز با ترنج دودی رنگ باعث خاص بودن فرش شده‌ است و استفاده از رنگ‌ های لایت و ملیح طراحی فرش را ساده و در عین‌ حال زیبا نشان می‌ دهد.
رنگ فیلی زمینه فرش به‌ عنوان رنگ خنثی شناخته‌ شده است که در کنار رنگ گرم مانند سرمه‌ ای، طلایی، آبی تیره و سبز گرما بخش محیط شما می شود و آرامش‌ دهنده فضای دکوراسیون خواهد بود. رنگ‌ های هم‌ خانواده همچون نقره‌ ای، دودی و خاکستری شاید در کوتاه‌ مدت دکوراسیون شما را زیبا نشان دهد؛ اما یکنواختی محیط در روحیات شما تأثیرگذار خواهد بود و حس بی روحی در طولانی‌ مدت در فضا حاکم می‌ شود؛ پس پیشنهاد می‌ شود از رنگ‌ های همرنگ در محیط کمتر استفاده شود.
قیمت مناسب فرش و کیفیت عالی دنیز فیلی باعث شد تا خریداران نسبت به فرش‌ های 1200 شانه و 1500 شانه کم‌تر تمایل داشته باشند و فرش قیمت مناسب چون دنیز با طول عمر حداقل 15 سال دغدغه خرید فرش را از افراد دور کند.
فروشگاه فرش فرشیما به منظور راحتی مشتریان عزیز تصمیم گرفته است که فرش دنیز فیلی 700 شانه با تراکم 2100 نیز تولید کند تا علاوه بر داشتن کیفی خوب و مطلوب، دارای قیمت مناسب باشد. بدین دلیل امروزه بسیاری از افراد روی به خرید این فرش های باکیفیت آورده اند و این فرش های 700 شانه ارزان قیمت را خریداری می کنند.
رنگ فیلی زمینه فرش قابل ست نمودن با انواع دکوراسیون و سبک زندگی‌ های متنوع دارد. دکوراسیون‌ های مدرن با ترکیب رنگ طلایی در کنار فرش دنیز فیلی شیک و لوکس نمایان می‌ شود و فضا را مجلل تر نشان می‌ دهد.
خرید فرش و تهیه بودجه آن از دغدغه‌ های هر خریدار است که به‌ هنگام خرید آن به قیمت توجه می‌ کنند. قیمت پایین و کیفیت بالا از ویژگی‌ های فرش 700 شانه دنیز است که با تراکم 2550 با نخ آکریلیک هیت ست شده و تراکم 2100 با نخ ورژن تولید می‌ شود.
فروشگاه فرش فرشیما نه‌ تنها عرضه کننده فرش 700 شانه و فرش ارزان‌ قیمت است، بلکه تولید کننده ی فرش های با تراکم بالا در طرح های متفاوت فانتزی، مدرن و عروسکی است که به‌ صورت حضوری و غیرحضوری به فروش می‌ رسد.
https://carpetfarshima.com/carpet-700-reeds/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش