سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - کد 3319 رنگ فیلی تیره تراکم 2550

187 بازدید9 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

از نمونه طرح های معروف و پرطرفدار اخیر که در حال تولید و عرضه است فرش کد ۳۳۱۹ فیلی تیره ۷۰۰ شانه است. این محصول گل برجسته فیلی تیره با حاشیه تیره مملو از گل های طلایی است. این فرش زیبا و خوشرنگ از الیاف طلایی بافته شده و با تراکم ۲۵۵۰ از بافته های پرفروش به شمار می آید.
طرح فرش بدون لچک و ترنج به عنوان یک سبکی متناسب با هر دکوراسیون طراحی شده است. تولیدات ۷۰۰ شانه از میزان فروش بالایی برخوردارند که در طرح های طلاکوب گل برجسته این تقاضا بیشتر شده است. دو الیاف آکرولیک هیت ست و هایبالک در کنار هم به خاطر ویژگی های متفاوت بافت برجسته ای را نشان می دهند.
الیاف آکریلیک در برابر حرارت مقاومت بوده و هیچگونه واکنشی از خود نشان نمی دهد؛ به همین خاطر ثابت ماندن آن در فرایند آهار موجب نقش برجسته شدن فرش می شود.
این فرش فیلی حاوی گل های رز است که بر روی شاخه های پیچان و اسپیرال ها طراحی شده و به صورت متقارن در کنار یکدیگر زمینه فرش را مملو از گل های زیبا نموده اند. این فرش دارای یک حاشیه پهن به همراه دو نوار باریکی است که هر کدام در زیباتر شدن فرش نقشی مجزا خواهند داشت.
فرش افشان نمونه ای از فرش‌هایی است که در بزرگ نمایی و وسعت دهی فضا کمک بسیاری خواهد نمود. گل های طلایی زرق و برق فرش را بیشتر نموده و از یکنواختی رنگ فیلی کاسته است. این فرش زیبا با طرح بی نظیر علاوه بر دارا بودن کیفیت بالا دارای قیمت مناسب است.
برای خریداری این فرش زیبا و باکیفیت می توانید به مجموعه فرشیما مراجعه نمایید و آن را به صورت حضوری یا غیر حضوری تهیه نمایید. روش غیرحضوری مزایای بسیاری چون ارسال رایگان محصول درب منزل، ارائه ضمانت نامه کتبی و امکان مقایسه فرش با دیگر محصولات فروشگاه های متنوع را دارد.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-700-reeds-code-3319-design-dark-elephant-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش