سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 1200 شانه - طرح روژینا رنگ سیلور تراکم 3600

162 بازدید8 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

با پیشرفت تکنولوژی در صنعت فرشبافی طرح های متنوع افشان و ترنج دار روانه بازار شده اند که حتی می توان گفت این فرش ها تلفیقی از دو طرح هستند. فرش کد ۸۰۴۰ روژینا سیلور ۱۲۰۰ شانه با حاشیه های همرنگ در تراکم ۳۶۰۰ جزو بافته های بسیار زیبا و جذابی است که در پالت ۸ رنگ بافته می شود.
از خصوصیات ظاهری فرش می توان به لچک های زیبا و ترنج متمایز آن اشاره نمود که از نظر رنگ بندی لایت هستند و توسط گل های طلایی تزیین شده اند. ترنج مرکزی ابتدا یک دایره ای است که توسط گچ بری های خاصی طراحی شده و در چهار گوشه‌ فرش خودنمایی می کنند. مابین لچک ها یک دسته گل طلایی نیز وجود دارد که زیبایی فرش را دو چندان برابر کرده است.
این بافته ۱۲۰۰ شانه با توجه به نیازهای افراد در زمینه های مختلف بژ، زغالی، سیلور و متالیک بافته می شود. اگر در محیط خود نیاز به یک فرش و زمینه روشن داشتید پیشنهاد می شود از فرش نقره ای طلاکوب روژینا استفاده کنید تا فضای خود را بازتر و وسیع تر نشان دهید.
شاخه های اسپیرال افشان در زمینه‌، طرح فرش را شلوغ نشان می دهد و برای بهتر دیده شدن طرح فرش می توانید از رنگ های مکمل چون طلایی، زرد، سرمه ای، دودی و فیلی استفاده نمایید. حتی در کنار این فرش زیبا اگر از رنگ قهوه ای یا شکلاتی استفاده کنید چیدمانتان محشر می شود.
اگر محیط شما بزرگ است و نیاز به یک فرش تیره دارید پیشنهاد می شود از بافته زغالی این محصول استفاده نمایید. حتی شما با توجه به سبک دکوراسیون خود و میزان نشست و برخاست های بر روی فرش می توانید از فرش های ۱۲۰۰ شانه ظریف یا ۷۰۰ شانه ارزان قیمت ضخیم کمک بگیرید.
حاشیه فرش که به عنوان یک جزو مهم و جدانشدنی از طرح فرش است دارای دو حاشیه باریک و یک حاشیه پهن است. حاشیه های باریک دارای دو زنجیره متفاوتی هستند که ریز نقش ها و گلبرگ های ریز و درشتی در سراسر آن‌ طراحی شده است.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-1200-reeds-rozhina-highbulk-design-silver-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش