سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - کد 3320 رنگ ذغالی حاشیه ذغالی تراکم 2550

132 بازدید8 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

آیا در میان بافته های تیره ۷۰۰ شانه به دنبال یک طرح فوق العاده بوده اید که رنگ زمینه با حاشیه های فرش یکرنگ باشد تا ایجاد تعادل و انطباق را در محیط داشته باشد؟ فرشی که در تصویر مشاهده می کنید نمونه ای از فرش های زغالی با حاشیه های زغالی است که در تراکم ۲۵۵۰ از بافته های پرفروش مجموعه فرشیماست.
این بافته به صورت گل برجسته است و در زمینه فرش از گردشه فرعی استفاده شده که گل های بسیار زیبایی در آن حکاکی شده است. طرح این فرش ترنج و لچک دار است و در مرکز فرش یک ترنج بسیار زیبایی از گل های طلایی، کرم و فیلی بافته شده است. ترنج زیبای فرش دارای دوسر ترنج است که ریز نقش بوده و طرحی زیبا را در زمینه ذغالی ایجاد نموده است.
لچک های فرش به صورت لچک طره طراحی شدند یعنی هر یک از دو لچک به یکدیگر متصل شده است. لچک ها با گل های طلایی به یکدیگر متصل شده و سلسله وار نیمی از بافته فرش را در بر گرفته اند. یکی از مشخصات برجسته طراحی فرش استفاده از حاشیه های باریک تلفیقی است که در حاشیه میانی طراحی شده است.
حاشیه باریک داخلی به جای یک قاب مستطیلی شکل دارای اشکال هندسی است که در حاشیه میانی تلفیق شده و جذابیت فرش را بیشتر کرده است. این حاشیه دارای یک زنجیره می‌ باشد و با گل های ریز طراحی شده است که طرح حاشیه را شلوغ تر نموده است. حاشیه باریک دوم نیز به صورت حاشیه مداخل طراحی شده و دارای یک زنجیره است. این حاشیه باریک در ساده بافی یا لور فرش طراحی شده و طرح فرش را جذاب تر نموده است.
یکی از طرح های منحصر به فرد مجموعه فرشیما که جزو بافته های پرفروش به شمار می آید و دارای طراحی مدرن و به روز هست این فرش زغالی است که در ابعاد استاندارد شش متری، نه متری و دوازده متری قابل بافت می باشد.
استفاده از پالت ۱۰ رنگ در این بافته سبب شد تا دست خریدار برای ست نمودن اکسسوری ها و جزییات تزیینی باز گذاشته شود. حاشیه همرنگ با زمینه فرش تأثیر مهمی را بر جلوه کلی فرش دارد؛ چرا که این حاشیه یک استحکام و هماهنگی بیشتری را به فرش می بخشد و ظاهر آن را تکمیل می کند.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-700-reeds-code-3320-design-charcoal-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش