سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 1200 شانه - طرح آفتاب وینتیج رنگ متالیک تراکم 3600

61 بازدید8 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

فرش ۱۲۰۰ شانه آفتاب متالیک با حاشیه های ذغالی یک دکوراسیون زیبا را برای فضاهای مدرن و شیک ایجاد می کند. این نوع بافت و ترکیب رنگ زمینه متالیک و رنگ ذغالی در اطراف خود شیکی و ظرافت خاصی را به فضا می افزایند. رنگ متالیک جزو رنگ های خنثی و جذابی است که ترکیبی از رنگ نقره ای و طلایی است که بر محیط برچسب می زند و آن را درخشان تر و جذاب تر می کند.
حاشیه های ذغالی نیز به عنوان یک کنتراست با رنگ زمینه تابلوی عالی ایجاد می کند. طرح فرش ترنج و لچک دار است و دارای لچک های طره ای است که سلسله وار اطراف زمینه را در بر گرفته است. عموماً این بافته با طرح های مدرن و گرافیکی همراه است و با طرح وینتیج بهترین زیبایی را در زندگی ایجاد می کند.
این بافته ۱۲۰۰ شانه با رنگ زمینه خنثی در تراکم ۳۶۰۰ در پالت ۱۰ رنگ به صورت گل برجسته بافته می شود. فرش های گل برجسته از دو الیاف آکریلیک هیت ست و هایبالک بافته می شود و جزو بافته های مرغوب و پرطرف دار می باشد. امروزه فرش های وینتیج به عنوان یک فرش به روز و مدرن با طراحی جدید ظاهر دکوراسیون را متغیر می کند و با داشتن آن می توانید بهترین چینش را در زندگی خود ایجاد نمایید.
رنگ متالیک جزو رنگ های خنثی و جذابی است که همخوانی بسیاری با رنگ های گرم و شاد را دارد؛ به همین خاطر در کنار بافته متالیک بهتر است از رنگ های گرم و لایت استفاده نمایید. بعد از تمامی مشخصات این فرش بهتر است از نمای ظاهری آن سخن گوییم. این بافته دارای یک ترنج بسیار زیبا از گل های ریز و درشت کرم و زغالی رنگی است که در زمینه متالیک خودنمایی می کند.
این ترنج دارای دو سر ترنج نیز می باشد که به ترنج مرکزی متصل شده است. زمینه فرش که با رنگ متالیک می باشد توسط گل های کوچک و بزرگ شاه عباسی تزیین شده و طرح فرش را از حالت یکنواختی و سادگی خارج نموده است. این بافته یک گردشه است اما طرح بسیار شلوغی دارد.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-1200-reeds-aftab-highbulk-design-metalic-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش