سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 1200 شانه - طرح آیدا گل برجسته رنگ بژ تراکم 3600

27 بازدید9 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

امروزه محصولات ماشینی با نخ ترک از محبوب ترین فرش های بازار در این روزها محسوب می شود. فرش آیدا بژ ۱۲۰۰ شانه گل برجسته با تراکم ۳۶۰۰ روانه بازار شد. استفاده ی به جا و مناسب ۸ رنگ زیبا و ملیح در طرح فرش بر جذابیت آن افزوده است. این فرش زیبا یکی از فرش های رقیب با فرش های کلاسیک امروزی است که مناسب سلیقه بسیاری از خریداران طراحی شده است.
رنگ زمینه ی فرش با دامنه متنوعی از طیف رنگ ها همخوانی دارد، پس هنگام ست نمودن وسایل با فرش اصلاً نگران نباشید. انتخاب فرش بژ آیدا یک انتخاب خاص برای دکوراسیون شماست که می تواند بر اساس پایه رنگ فضایی برجسته و چشم نواز بر دکوراسیون شما را بیفزاید. رنگ بژ یکی از رنگ های گرم و انرژی بخش است که می تواند انرژی مثبت را در فضا ایجاد کند و بهنگام تماشای این فرش احساس راحتی به شما دست دهد.
اگر شما در کوتاه مدت بخواهید دکوراسیون خود را تغییر دهید اصلاً نیازی به تغییر فرش نیست. تبدیل دکوراسیون کلاسیک و مدرن در کنار فرش آیدا بژ نخ ترک تنها با تغییر رنگ دیوار، پرده و مبلمان امکان پذیر است. شما می توانید با کمترین هزینه در کنار فرش آیدا چیدمان خود را تبدیل به یک چیدمان مجلل و یا سنتی نمایید.
این طرح زیبا با رنگ منحصر به فرد خود از سری محصولات گل برجسته فرش چرک تاب محسوب می شود. رنگ زمینه ی فرش از رنگ کرم و سفید تیره تر است بنابراین نیاز به لکه گیری در کوتاه مدت ندارد و شما می توانید با خیال راحت مهمانی های بسیاری بر روی فرش برگزار نمایید. لکه ها و کثیفی های روی این رنگ از دید چشمان مخاطب پنهان می ماند و نیاز به جارو کردن به طور مکرر ندارد.
شما می توانید از طریق وب سایت رسمی فرشیما و یا حضور در فروشگاه فرش دلخواهتان را انتخاب نمایند. این فرش زیبا در ابعاد استاندارد شش متری، نه متری و دوازده متری قابل عرضه می باشد و با توجه به ابعاد محیط این منسوج‌ زیبا را تهیه نمایید.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-1200-reeds-aida-highbulk-design-beige-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش