سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - طرح گیلدا رنگ فیلی با تراکم 2550 آکریلیک

28 بازدید1 سال پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

فرش پرفروش افشان گیلدا فیلی از محصولات 700 شانه تراکم 2550 در پالت 8 رنگ یکی از فرش های بی نظیر مجموعه فرشیما می باشد که با قیمت مناسب به فروش می رسد. استفاده از گل های رز قرمز و آبی در بتن فرش که توسط شاخه های قوس دار به هم مرتبط شده اند، طرح خاصی را در زمینه به وجود آورده اند و فضا را دلبازتر نشان می دهند.
رنگ فیلی خنثی و فراگیر فرش وجود گل های رنگارنگ را پررنگ تر می‌کند و درخشش خاصی در رقم خواهد زد. الیاف به کار رفته در فرش، نخ آکریلیک هیت ست شده است که از الیاف مرغوب و ضد حساسیت به شمار می‌آید. استفاده از این الیاف زمینه فرش را خوشرنگ تر و گل های این بافته ی ماشینی را طبیعی و زنده جلوه می دهد.
این محصول فیلی رنگ یکی از فرش های دستباف گونه است که قیمت مناسب تری نسبت به فرش های دستباف کاشان دارد. به همین خاطر خریداران زیادی از این فرش استقبال نمودند. درخشندگی گل های آبی در سراسر فرش آرامش را در افراد ایجاد می کند و مناسب اتاق کودکان و اتاق خواب می باشد. به کارگیری گل های ریز و درشت قرمز شور و هیجان را در افراد ایجاد می کند.
این فرش یکی از فرش های محبوب افشان است که با حاشیه های کرم رنگ اعتماد و اطمینان را در فضا ایجاد می کند و افراد می توانند با آرامش خاطر دکوراسیون زیبا در منزل خود داشته باشند. شاخه های قوس دار به گونه ای منظم در سراسر فرش در کنار هم قرار گرفته اند و نظم خاصی در فضا و محیط ایجاد نموده اند.
طرح فرش نقشه جذابی از ریز نقش های زیبایی است که هاله هایی از گل های کرم در بتن فرش پنهان شده است که زمینه فرش کمی شلوغ به نظر می رسد. اگر می خواهید طرح فرش بیشتر نمایان شود، از المان های اضافی و چیدمان خلوت استفاده کنید. طرح فرش به گونه ای است که در معرض رفت و آمدهای شلوغ احتمال کثیف شدن آن در کوتاه مدت بسیار است، لذا در مکان هایی همچون رستوران ها، نمازخانه ها و راهروها بهتر است استفاده نشود.
رنگ زمینه ی فرش رنگی فراگیر است که در تمامی دکوراسیون ها قابلیت ست شدن را دارد پس نگران نوع چیدمان و سبک دکوراسیون خود نباشید. این طرح زیبا یکی از نقشه های امروزی و به روز است که با استفاده از گل های رنگارنگ و شاد طرحواره زیبایی را پدید آورده اند.
اگر تمایل به خرید این فرش زیبا و هیجان آور دارید بهتر است یک مرکز خرید معتبر فرش را پیدا کنید و بتوانید آن را به صورت غیرحضوری و با قیمتی منحصر به فرد خریداری کنید. ما به شما مجموعه تولیدی فرش ماشینی فرشیما را پیشنهاد می کنیم تا با ارائه ضمانت نامه اصل بتوانید خریدی مطمئن داشته باشید.
این فرش زیبا در ابعاد استاندارد شش متری، نه متری و دوازده متری قابل تولید می باشد و در صورت نیاز شما می توانید در زمینه های مختلف آن را ثبت سفارش کنید. فرشیما مرکز معتبری در شهر کاشان است که تمامی محصولات 700 شانه، 1200 شانه و 1500 شانه خود را با قیمت مناسب و با کیفیت عالی به فروش می رساند.
ارائه ی تصاویر با کیفیت و ویدیوهای مربوط به هر تصویر در وبسایت رسمی فرش فرشیما به شما کمک می کند بدون حضور در فروشگاه، فرش دلخواهتان را انتخاب نمایید.
https://carpetfarshima.com/carpet-700-reeds/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش