سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - کد 231 طلاکوب رنگ نقره ای تراکم 2550

147 بازدید11 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

فرش زیبای ۷۰۰ شانه کد ۲۳۱ نقره ای از محصولات ماشینی که مورد تقاضای بسیاری از خریداران قرار گرفته است. این فرش با تراکم ۲۵۵۰ در پالت ۸ رنگ زیبا و شاد بافته می شود. یکی از رنگ های اصلی این فرش در کنار نقره ای، الیاف طلایی است که جذابیت فرش را بیشتر کرده و فرش با نام طلاکوب خوانده می شود. گل های لاله و شاه عباسی که مزین به رنگ طلایی هستند توسط این رنگ خودنمایی می کنند.
رنگ سرمه ای در زمینه ی فرش چشم مخاطب را به خود خیره می سازد و چون مهره چشم نظر، بیننده را درگیر خود می کند. حاشیه های اطراف این فرش برگرفته از رنگ طلایی و سرمه ای هستند لذا با این رنگ گرم و شاد فضا جلوه ای بهتر به خود می گیرد و از حالت یکنواختی خارج می شود.
این فرش در ابعاد ۶ متری، ۹ متری و ۱۲ متری قابل بافت است و در صورت نیاز خریداران در ابعاد استاندارد کوچک و قالیچه و پادری نیز بافته می شود. فرش زیبای کد ۲۳۱ با رنگ زمینه نقره ای ظاهر بی نظیر به اتاق خواب و اتاق کودک می بخشد. استفاده از رنگ مکمل در این فرش می تواند جلوه دکوراسیون شما را تغییر دهد. با توجه به نوع جنسیت فرزندتان از رنگ آبی، یاسی و صورتی در اتاق استفاده نمایید تا محیطتان بازتر شود.
فرش سیلور یکی از فرش های مناسب اتاق نشیمن و سالن پذیرایی است که با ترکیب رنگ قهوه ای یا شکلاتی دکوراسیون را مدرن و لوکس می کند. در کنار فرش ماشینی نقره ای از طیف رنگ های متنوع استفاده نمایید تا ترکیبی بی نظیر و شیک داشته باشید.
این فرش ضخیم و لطیف مناسب دکوراسیون های بدون مبل است و معمولاً در سبک های سنتی از آن استفاده می شود. خرید این فرش نقره ای از مجموعه فرشیما امکان‌پذیر است و می توانید آن را به صورت حضوری و غیرحضوری خریداری نمایید. مجموعه فرشیما محصولات متنوع خود را با طرح ها و رنگ بندی های جذاب و با قیمت کارخانه و با نازل ترین قیمت به فروش می رساند.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-700-reeds-code-231-talakoob-design-silver-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش