سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - طرح پرنسس رنگ کرم با تراکم 2550 آکریلیک

45 بازدید1 سال پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

فرش پرنسس کرم از محصولات باکیفیت 700 شانه است که با تراکم2550 در پالت 10 رنگ بافته می شود. طرح فرش پرنسس طرح افشان است که با رنگ های شاد و جذاب بافته می شود. این فرش نمونه ای از بافته ماشینی با کیفیت و قیمت مناسب است که نسبت به فرش دستباف دارای ظرافت بالایی است.
این فرش با زمینه کرم مناسب دکوراسیون های مینیمال و فضاهای کوچک است تا فضا را دلبازتر نشان دهد. آپارتمان ها و خانه های نقلی نوعروسان با فرش کرم محیطی نورانی و جذاب خواهند داشت. رنگ روشن کرم زود کثیف می شود؛ پس استفاده از آن در مکان های شلوغ اصلاً مناسب نیست.
ضخامت فرش 700 شانه بسیار بالاست و می توان آن را جزو فرش های لطیف به شمار آورد. یکی از بهترین تراکم فرش تراکم 2550 که در این فرش پیاده شده است و کیفیت آن را بالا برده است. فرش کاشان پرنسس کرم با تراکم 2550 جزو پرفروش ترین فرش های ماشینی است.
نقوش و گل های پررنگ فرش الهام گرفته از فرش قرمز کاشان است و جلوه خاصی در میان نقش و نگارها به چشم می‌آید. این فرش زیبا از الیاف درجه یک استفاده شده است که دارای دوام بالایی در برابر عوامل محیطی است و مقاومت عالی آن باعث می شود تا طول عمر بالایی داشته باشد.
خرید فرش 700 شانه پرنسس کرم از مراکز فروشگاهی معتبر امری بسیار مهم است تا بتوانید آن را به قیمت مناسب خریداری نمایید. یکی از مراکز معتبر و پرفروش که رضایت خریداران را کسب نموده است مجموعه فرشیما است که تمامی محصولات خود را با قیمت کارخانه به فروش می رساند. علت اینکه این مجموعه با کمترین سود محصولات خود را عرضه می دارد حذف دلالان و واسطه ها در بازار فرش است و در نظر گرفتن رفاه حال خریداران از قوانین اخلاقی این مجموعه می باشد.
فروشگاه فرش فرشیما تمامی محصولات را با روش حضوری و غیر حضوری به فروش می رساند و خرید غیرحضوری آن مزیت های بسیاری دارد. ارسال رایگان محصول درب منزل و خدمات پس از فروش از مزیت های غیر حضوری می باشد.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-700-reeds-prancess-design-cream-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش