سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - طرح تندیس گل برجسته دودی با تراکم 2550

56 بازدید1 سال پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

فرش زیبا با طرح افشان طلاکوب از پر فروش ترین محصولات مجموعه فرشیما فرش 700 شانه تندیس دودی گل برجسته است. این بافته زیبا با تراکم 2550 در پالت 8 رنگ بافته می شود که جزو پرطرفدارترین محصولات در میان خریداران می باشد. فرش تندیس با زمینه دودی از رنگ سال و به روز هست و مناسب دکوراسیون های مدرن و کلاسیک می باشد.
حاشیه پهن فرش از طیف رنگ روشن است و جلوه ای زیبا در دکوراسیون ها ایجاد می کند. بسیاری از افراد از رنگ خنثی برای سازش و سازگاری در محیط استفاده می کنند؛ لذا این فرش مناسب اتاق نشیمن و سالن پذیرایی است. به کار بردن رنگ طوسی در دکوراسیون باعث می شود تا ترس و دلهره از مخاطب به دور باشد و نسبت به مسائل پرحاشیه کم اهمیت باشد؛ از این رو استفاده از این فرش در مکان های اداری بسیار مناسب است.
رنگ دودی یکی از طیف رنگ هایی است که مابین رنگ مشکی و سفید است، بدین معنا که با وجود داشتن دو جبهه مختلف می تواند ترکیبی زیبا با طیف رنگ های متنوع داشته باشد.
در این چند سال اخیر در بافت فرش تغییراتی ایجاد نمودند که به صورت گل برجسته تولید می شود. فرش های گل برجسته دارای بافت نا مسطح هستند و در دکوراسیون های مدرن بسیار شیک می درخشند. امروزه نوعروسان و جوانان تمایل به فرش های منحصر به فرد و خاص دارند که فرش تندیس دودی از این فرش های جذاب و خاص می باشد. طرح فرش تندیس گل برجسته می باشد، یعنی ارتفاع زمینه فرش نسبت به گل بوته ها روی حدود 1 میلی‌متر کمتر است.
فرش تندیس دودی در ابعاد استاندارد در مجموعه فرشیما موجود است و شما می توانید آن را با قیمت کارخانه خرید نمایید. فرشیما یکی از مراکز معتبر فرش ماشینی است که در کاشان فعالیت خود را به صورت حضوری و غیرحضوری آغاز نموده است و تمامی محصولات با کیفیت بالا عرضه می دارد.
فرشیما در کنار ارائه مناسب ترین قیمت فرش، محصولات خود را به صورت رایگان درب منزل ارسال می کند و شما می توانید از خدمات پس از فروش و ضمانت نامه آن استفاده نمایید.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-700-reeds-tandis-highbulk-design-smoky-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش