سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - طرح میخک رنگ فیلی روشن تراکم 2550

27 بازدید8 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

فرش ماشینی ۷۰۰ شانه از طرح های پرفروش بازار است که به علت قیمت مناسب و تراکم بالا توانسته است پاسخگوی نیاز تمامی سلایق باشد. یکی از این طرح های زیبا که با طرح افشان و در پالت ۱۰ رنگ توانسته است جایگاه ویژه ای را در میان خریداران پیدا نماید فرش‌ میخک فیلی روشن با تراکم ۲۵۵۰ است.
هرچند فرش ۷۰۰ شانه از بافته های جدید و امروزی نیست اما به علت تنوع در طرح می توان آن را از متنوع ترین طرح های بافت فرش ۷۰۰ شانه دانست. قیمت فرش ماشینی میخک مناسب تر از بافته های دستباف است و تراکم بالای آن سبب می شود تا در اثر پا خور بودن مقاومت بالایی داشته باشد. به همین خاطر خریداران بدون هیچگونه دغدغه ای این فرش‌ زیبا را برای منازل خود تهیه می کنند.
زیبایی بی نظیر این بافته های گل برجسته مناسب مکان های لوکس و مدرن است. این فرش فیلی یکی از فرش های گل برجسته است که در مکان های کم تردد بسیار مناسب است و گرد و غبار داخل بافت فرش نفوذ نمی کند. نقوش متنوع در بافته های ۷۰۰ شانه سبب می شود تا نقش و نگارهای زیبایی را در خود پدید آورد و با استفاده از طرح های اسلیمی و گل بوته های طلایی در فرش میخک زیبایی آن چندین برابر شود.
قیمت محصولات در فروشگاه های فرش ماشینی بسیار متفاوت است و شاید شما یک طرح را با چند قیمت پیدا نمایید. یکی از مسائل بسیار مؤثر در خرید فرش، پیدا کردن فروشگاه معتبر نظیر فروشگاه فرشیما است. در این جا بهتر است بدانید فرشیما مجموعه ای معتبر و و مورد اعتماد است که تمامی محصولات خود را با قیمت درب کارخانه به فروش می رساند. قیمت پایین محصولات فرشیما دلیلی بر بی کیفیت بودن آن نیست بلکه با حذف واسطه ها و دلالان اقدام به فروش برندهای معتبر فرش نموده است.
فرشیما تمام محصولات ۷۰۰ شانه نظیر فرش های گل برجسته و غیربرجسته با تراکم های متفاوت و فرش های ۱۲۰۰ شانه را در رنگ بندی های لایت و تیره و فرش های ۷۰۰ شانه ظریف و با کیفیت را با قیمت عمده به فروش می رساند.
ارائه ی تصاویر با کیفیت هر محصول در وب سایت رسمی فرشیما موجب می شود تا شما تشویق به خرید غیرحضوری از درگاه اینترنتی شوید و محصول خود را با ارسال رایگان درب منزل با قیمت مناسب تهیه نمایید.
https://carpetfarshima.com/product/rug-700-reeds-mikhak-design-light-elephant-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش