سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه ارزان قیمت - طرح سپنتا رنگ کرم

173 بازدید1 سال پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

فرش700 شانه ارزان ‌قیمت سپنتا کرم در طرح افشان می‌باشد که 8 رنگ تولید و به دست مصرف‌کنندگان می‌رسد. تراکم سپنتا کرم 2100 می‌باشد که تراکم مناسب می باشد که با ضخامت عالی در طرح‌های مختلف زیبای چشم انگیزی را در منازل و ادارات به رخ همگان می‌کشد.
فرش سپنتا در ابعاد رایج شش متری، نه متری و دوازده متری در زمینه‌های کرم، سرمه‌ای، دودی و فیلی بافته می‌شوند. زمینه فرش رنگی خنثی و فراگیر است که نمادی از امنیت و اعتماد و اطمینان می‌ باشد.
رنگ کرم از پرکاربرد ترین رنگ در دکوراسیون فضای داخلی ساختمان می‌باشد که هیچ‌گاه قدیمی نمی‌شود. مزیت این رنگ داشتن قابلیت ترکیب شدن با اکثر رنگ هاست که ساختار زیبایی را تشکیل می‌دهد. حاشیه‌های کرم که هم ‌رنگ زمینه فرش است یکدستی طرح فرش را از دور به‌ خوبی نمایش می دهد و گویا فرش به صورت یکپارچه طراحی ‌شده است، لذا مناسب مکان‌های کوچک است تا فضا بزرگ‌تر نشان داده شود. طراحی زمینه ی این فرش 700 شانه، به دور از محدودیت حاشیه‌ها توسط شاخه‌های اسلیمی گل‌های زیبا را سراسر فرش افشانده و زیبایی فرش را چندین برابر نموده ‌است.
از مزایای فرش ارزان‌ قیمت سپنتا کرم، اقتصادی بودن این فرش از نظر قیمتی می‌باشد. وجود نخ ورژن در سپنتا کرم هزینه‌های تولید را کاهش داده ‌است و تاثیر مستقیمی بر قیمت فرش گذاشته ‌است. قیمت فرش به‌ خاطر این نخ قیمت مناسب، سیر نزولی پیدا نموده و کاهش یافته‌ است.
با توجه به اصول دکوراسیون داخلی و روان ‌شناسی رنگ‌ها می‌توانید با ترکیب مناسب فضا دکوراسیون ناب و چیدمان جذاب برای خود پدید آورید. به گونه‌ای که با انتخاب رنگ‌هایی چون قهوه‌ای یا طرح چوب می‌توانید فضاهای بزرگ را بدون دیوارکشی به قسمت‌های مختلف توسط فرش‌های رنگ زمینه دیگر سپنتا چون دودی و سرمه‌ای و فیلی تقسیم کنید و نظم دهی را وارد محیط خود نمایید.
فرش ارزان ‌قیمت سپنتا در زمینه سرمه‌ای می‌تواند با ترکیبی متضاد از رنگ‌ کرم جذابیت فوق‌العاده‌ای را به منزل شما دهد و سبک دکوراسیون شما را به کلاسیک و مدرن تبدیل کند. به دلیل اینکه چیدمان منزل با رنگ کرم برای اکثر افراد آسان است، طرفداران این رنگ زیاد شده است و اکثر افراد خواهان خرید فرش هایی با ترکیب رنگی کرم هستند.
فرش سپنتا کرم از دسته تولیدات فرش‌های ماشینی ارزان ‌قیمت 700 شانه می‌باشد که در ابعاد استاندارد در اختیار مصرف‌کنندگان قرار گرفته است. فرشیما نه ‌تنها فرش‌های ارزان ‌قیمت بلکه فرش‌های با شانه‌های 1000 و 1200 و 1500 با طراحی‌های زیبا روانه بازار نموده ‌است که از نظر کیفیت در حد بالا با بهترین نخ های آکرولیک هیت ست می باشند. همچنین فروشگاه اینترنتی فرشیما، فرش های 700 شانه ارزان قیمت نیز ارائه می کند تا شما بتواند با خیالی راحت و مقرون به صرفه خریدتان را ثبت کنید و در سریعترین زمان ممکن محصول را درب منزل تحویل بگیرید.
https://carpetfarshima.com/cheap-carpet-700-reeds/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش