سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 1200 شانه - طرح ورسای گل برجسته رنگ دودی تراکم 3600

46 بازدید9 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

فرش ۱۲۰۰ شانه ورسای دودی نمونه ای از فرش گل برجسته و طلاکوب است که مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. امروزه خریداران فرش ماشینی به دنبال یک فرش باکیفیت و مرغوب هستند تا بتوانند از زیبایی آن در دکوراسیون لذت ببرند. این فرش زیبای ترنج دار مملو از گل های طلایی است که در زمینه دودی جذابیت خاصی پیدا نموده است.
این فرش با کیفیت با تراکم ۳۶۰۰ در پالت ۸ رنگ بافته می‌شود. یکی از بهترین تراکم فرش تراکم ۳۶۰۰ است که تار و پودها را بصورت منسجم در کنار هم قرار داده است. ورسای از دو الیاف آکریلیک هیت ست و هایبالک بافته می شود و برای برجسته نمودن قسمت های مختلف فرش از الیاف هایبالک استفاده می‌شود. فرش گل برجسته چینش بسیار زیبایی را در دکوراسیون منازل افراد ایجاد می کند لذا تقاضای این فرش در داخل و خارج کشور بیشتر شده است.
فرش طلاکوب ورسای با ترکیب رنگ طلایی خود در چیدمان فضا را نورانی و روشن تر می کند و مناسب منازل کوچک می باشد. برای اینکه فضای یکنواخت و دلگیری نداشته باشید بهتر است در انتخاب رنگ اکسسوری ها دقت نمایید و از رنگ طلایی و زرد کمتر استفاده شود.
رنگ دودی زمینه فرش رنگی است که در فضاهای کوچک و هم خانه های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد. در کنار این فرش زیبا و جذاب از رنگ های روشن به وفور استفاده نمایید تا دکوراسیون شما نمایی شاد و پرهیجان به خود گیرد. رنگ زمینه ی فرش رنگ خنثی است لذا توانایی ست شدن با تمامی رنگ های سرد و گرم را دارد. رنگ زمینه چرک تاب است و نیاز به لکه گیری در کوتاه مدت ندارد پس با خیال راحت دورهمی ها و مهمانی های طولانی مدت خود را بر روی این فرش بگذرانید.
فرش ورسای در ابعاد ۶ متری، ۹ متری و ۱۲ متری در مجموعه فرشبما موجود است و می توانید آن را با بهترین قیمت و مناسب ترین قیمت خریداری نمایید. کیفیت بالای فرش ورسای دودی در کنار قیمت مناسب خریداران را تشویق می کند تا بتوانند دکوراسیون خود را مزین به فرش ورسای دودی نمایند.
فرشیما در کنار مزایایی که برای خریداران در نظر دارد ارسال رایگان محصول درب منزل را به خریداران در روش غیرحضوری پیشنهاد می کند تا بتوانند با کاهش هزینه ها یک خریدی اقتصادی داشته باشد.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-1200-reeds-versay-highbulk-design-smoky-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش