سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه - طرح مریم رنگ فیلی روشن تراکم 2550

34 بازدید7 ماه پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

از محصولات پرطرفدار مجموعه فرشیما فرش ۷۰۰ شانه مریم فیلی روشن با حاشیه های فیلی تیره تراکم ۲۵۵۰ می باشد که در پالت ۱۰ رنگ به صورت گل برجسته بافته می شود. طرح این فرش ترنج و لچک دار است و دارای حاشیه های بسیار متفاوت از دیگر بافته ها است.
ترنج مرکزی فرش دایره شکل است و از گل های طلایی و کرم رنگ بافته شده است و در اطراف آن گل‌های لاله و شاه عباسی طراحی شده است. ترنج میانی فرش که لوزی شکل است، دارای گل های رز و شاخه های گندم طلایی است. طرح فرش یک گردشه است و در زمینه آن از گل های فیلی تیره استفاده شده است.
در چهارگوشه های فرش گلدان های کرم رنگ با گل های رز طلایی قرار گرفته است که از تیره به روشن طراحی شده است. زمینه فرش حالت گرادیانن دارد و طیف رنگ ها با حالتی خاص طراحی شده است. این بافته زیبا دارای دو حاشیه باریک و یک حاشیه میانی می باشد. هر یک از حاشیه های باریک سه زنجیره دارد که با رنگ های متفاوت از رنگ حاشیه باریک بافته شده است.
در حاشیه میانی گل های طلایی در زمینه زغالی مشاهده می شود که در کنار آن از کنگره های گل های رز استفاده شده است. حاشیه های فرش دارای گل های طلایی رنگی است که در زمینه زغالی جذابیت و درخشانی خاصی را به فضا می بخشد. با استفاده از گل های کرم و سفید رنگ در حاشیه زغالی فضا بزرگ تر و جلوه ای جذاب تر خواهد داشت.
فرش فیلی روشن با گل های طلایی یک قطعه بافته زیبا و شیک است که از جنس های با کیفیت و با طراحی دقیق تهیه می شوند. این بافته زیبا و خوشرنگ در پالت ۱۰ رنگ به صورت گل برجسته بافته می شود. زمانی که از گل برجستگی بافته صحبت می شود و به این معناست که در این بافته از دو الیاف آکریلیک هیت ست و هایبالک بافته می شود.
https://carpetfarshima.com/product/carpet-700-reeds-maryam-design-light-elephant-color/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش